  • 11. Data: 2023-01-01 20:51:57
    Temat: Re: Stacja meteorologiczna
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 1 January 2023 at 20:26:25 UTC+1, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Właśnie dostałem powiadomienie, na email i do apki w telefonie, że w
    > czwartek powyżej 10m/s u mnie. Nareszcie, poprzedni rok to jakaś porażka
    > z wiatrem, może teraz trochę podmucha.
    > --
    wszystkie apki pogodowe to syfilis bo feed jest ladowany z badziewnego źródła i
    goofno się sprawdza

    https://www.meteoblue.com/
    jakie to dziadostwo ale obejmuje caly swiat i na 2 tydnie do przodka i sa wiatry,
    sztormy, zasolenie oceanow, fake, jet streamy

    i maksima temperaturowe, opadowe i minima
    i rok można szukać klikać

    Ale to wszystkie jest w jednym miejscu i za frico
    a apki to syfilis i deluzje

    Dzieki tym syfilisowym apkom 1000 kierowców zamarzlo w Hameryce
    bo wyjechali na apki a mieli siedzieć w domu pod łóżkiem bo nadchodzila zima stulecia
    z mrozami -30C