  • Data: 2015-09-01 14:46:20
    Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: Xaltuton <a...@p...z.tym.rowniez.xaltuton.com> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote:

    >Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
    >http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2015/01/stacja-p
    ogodowa-z-biedronki.html

    Mam stacje za 3 stowy, oryginalne baterie (2xAA) napedzaja zewnetrzny czujnik juz 4
    lata i nie byly
    wymieniane, pomimo, ze zdarzaly sie przez ten czas mrozy pod - 25, a latem odbite
    slonce codziennie
    podgrzewa czujnik przez godzine do ponad 40stopni. Baterie jakies noname, dolaczone
    do stacji :)

    --
    hominis est errare, insipientis in errore perseverare