  • Data: 2015-08-13 09:32:35
    Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: PeJot <P...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-12 o 07:51, Kris pisze:

    > A jakich danych od stacji pogody potrzebujesz?
    > Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam

    Mam jakąś stację z Lidla. Czujnik zewn. działał na baterii CR2025 i
    podobnie co pół roku wymagał wymiany baterii. To jest wspólna cecha
    taniej elektroniki: prądożerność. Można to obejść stosując zamiast
    baterii litowych o małej pojemności zewnętrzne zasilanie w postaci 2xAA.
    Taki zmodyfikowany czujnik u mnie działa ok. 3 lat bez wymiany baterii.

    Co do dokładności, to w sumie i tak wszystko rozbija się o miejsce i
    sposób zainstalowania czujnika. Różnica temperatury po nasłonecznionej i
    nienasłonecznionej stronie budynku może być i 10 stopni.

    --
    P.Jankisz