    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Stare budownictwo
    Date: Fri, 5 Jul 2019 17:11:31 +0200

    s...@g...com napisał:

    > Stare deski kupi od ciebie Sokolowski.

    He, he, he. Nie kupi, nie kupi, ale znajomy robi na podobnych rzeczach
    niezły interes. Ekipy jeżdżą po wsiach, patrzą gdzie tu jaka stara stodoła.
    Idą do chłopa i mówią: ta stodoła trochę już stoi, wypadałoby deski na
    nowe wymienić. Jak agrykulturysta zaczyna pytać co im do tego, dowiaduje
    się, że remont może mieć całkiem za darmo. Chłopaki z najbliższego tartaku
    biorą tarcice, odbijają stare dechy, przybijają nowe. Stare drewno w kilku
    europejskich krajach ma cenę o rząd wielkości wyższą od nowego. Zwłaszcza
    jeśli zostało odpowiednio przygotowane (co też w ramach kompleksowej usługi
    nabywca otrzymuje).

    Jarek

    --
    -- No wiesz, Rappaport, że ja Ciebie nie rozumiem. Ty budzisz mnie
    w nocy. Pół godziny namawiasz mnie, żebym kupił las. A teraz