  • Data: 2016-05-26 08:46:11
    Temat: Re: Stihl zdziercy?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-26 o 00:50, Maniek4 pisze:

    > Handel internetowy rzadzi sie wlasnymi prawami. Powodow dla ktorych
    > sprzedaje sie ponizej kosztow tez jest wiele. Czasem ktos
    > przeinwestuje i gotuje sie z platnosciami. Czasem liczy na
    > kilkuprocentowy bonus na koniec roku. Czasem kupuje duzo zeby miec
    > dobra cene w sklepie stacjonarnym a nadwyzki goni po kosztach w necie
    > a czasami z jakichs powodow faktycznie trafi przy okazji dobra cene.
    > Rozne ludzie maja powody. Ich sprawa poki nie pieprza rynku takimi
    > wlasnie ofertami z dupy wzietymi. Bo pozniej Masti mysli, ze go gola
    > za rogiem, bo w necie widzial za polowe tego.

    Ja wczoraj zrobiłem fajny zakup. Specjalistyczny nóż firmy Knipex do
    zdejmowania izolacji z przewodów elektrycznych. Najniższe ceny w necie
    to ok. 180zł z przewagą cen powyżej 200zł tak bliżej 220-250. Trzeba
    jeszcze do tego doliczyć koszty przesyłki. Kupiłem w sklepie
    stacjonarnym w moim mieście za 150zł.
    Tak więc nie zawsze jest tak, że stacjonarnie to drożej, a w necie to tanio.

    > A przy okazji to ja o tych lancuchach mysle raczej zle. Wlasnie z
    > powodow opisanych przez Adama i Krisa. Normalny markowy lancuch ze
    > wskazaniem na Oregona, jak do Stihla MS 230, 250 itp. kupuje sie bez
    > laski pewnie w kazdym sklepie za rogiem ponizej 40 zyli i nie boi sie
    > gwozdzi. Najwyzej trzeba bedzie dluzej ostrzyc, ale lancuch po
    > naostrzeniu nadaje sie do dalszej pracy.
    >
    > TK

    Dokładnie. Wszelkie wynalazki w stylu łańcuchy widiowe, łańcuchy z
    szybkim ostrzeniem poprzez przyłożenie pracującej piły do osełki służą
    wyciąganiu kasy z kieszeni klienta.

    Jeżeli chodzi o standardowe łańcuchy to do ostrzenia nawet nie zdejmuję
    z piły, a cały ostrzenie zajmuje mi raptem kilka minut.

    Ponadto jeżeli chodzi o Stihla to ja już się wyleczyłem z tej tandety z
    nieuzasadnioną ceną.

    Dałem za piłę ok. 1700zł i tylko biegałem po serwisach, gdzie zamiast
    naprawy i regulacji, uczono mnie, że należy kilka razy wykręcić świecę i
    przedmuchać komorę spalania podczas prób odpalania, a odpalenie to cała
    procedura: właczyć pierwsze ssanie, pociągnąć raz .... itd. W końcu się
    wkur.... i pozbyłem się gówna. Kupiłem jakiegoś chińczyka za 350zł z
    którym nie ma takich problemów i odpala zawsze, a pracuje się lepiej bo
    piła mocniejsza. Nigdy więcej Stihla.