    Subject: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 30 Oct 2016 17:16:50 +0100

    > Nie zupełnie. Chciałbym mieć możliwość swobodnego przestawienia mebla.
    > prawdopdoobnie uklad salonu zmieni się.

    No i dobrze, zamontuj profil do dolnej szafki.

    > TV jest tam głównie do wysokości takiej aby podczas siedzenia na kanapie
    > środek TV był nieco wyzej niż oczy. Pi x drzwi to oznacza wysokośc całości
    > jakies 1.5m. I, przyznaje, używam TV to filmów i konsol.

    Aż poszedłem zmierzyć, środek TV mam na wysokości 105cm i jest dobrze
    dla osoby na fotelu (wysokość oczu) i na krześle.

    > No super, ale to jest zabawa w spawanie. Co oznacza zakup inwetera, narzędzi,
    > nauczenie się, potem trzeba kupić coś do polerowania, zrobic warsztat
    > lakierniczy itd. Dla jednego stojaka tv nie warto a efekt będzie kiespki jak
    > to u uczacego się. Dłubanie własnoręcznie mogę zrobić z płyta meblową ale bez
    > szkieletu nie uzyskam sztywności.

    Można by zrobić bez spawania ale łatwiej znaleź ślusarza który to
    wykona. na pewno będzie znał lakiernika czy galwanizera - w zależności
    od wykończenia.
    Sztywność płyty osiągniesz dając pionowe listwy (drewno) na kołki i
    klej. Dasz listwy dłuższe to masz od razu mocowanie do szafki.
    Odporność na skręcanie powinna zapewnić jedna listwa przy górnej
    krawędzi.
    I żebyśmy się zrozumieli, to tylko moje pomysły na rozwiązanie problemu
    a nie prawdy objawione :)
    Wojtek