  • Data: 2018-04-14 19:14:25
    Temat: Re: Studnia rurowa wogrodzie
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak Ty, ale ja doskonale Cię zrozumiałem.
    > Jeżeli nie widziałeś wiercenia studni, lepiej dać zarobić innym, bardziej
    > doświadczonym.Wystarczy, że na to zarobisz.A czas też kosztuje.A
    > najdroższa jest nauka.
    > Szczegolnie jest kosztowna nauka na własnych błędach...
    > Może się to zrobić inaczej.Choćby rura w studni, którą masz.A jeśli masz
    > już
    > studnię to po co druga- jak przy samochodach- kolor się znudził?
    > Ale nie mój czas, nie moje pieniądze. Pozdro. abomito

    Koszt jest ten sam, żeby uzyskać wodę z mojej studni, to trzeba zainwestować
    2-3 tyś zł, tyle samo wydał bym na samodzielne zrobienie tej studni i tyle
    samo kosztowało by zlecenie zrobienia takiej studni fachowcom, tylko że w
    mojej okolicy z tymi fachowcami jest problem, bo wszyscy po podłączali się
    sieci i studni praktycznie nikt nie robi.