eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStyk deski podwalinowej z fundamentem - inne podejście › Re: Styk deski podwalinowej z fundamentem - inne podejście
  • Data: 2014-07-23 16:07:12
    Temat: Re: Styk deski podwalinowej z fundamentem - inne podejście
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-23 15:53, HANA pisze:

    > To przelicz hipotetycznie kiedy nastapi wysadzenie
    > nawet zakladajac ze dom stoi na samej wodzie ;-)
    > objetosc wody przy zerze jest identyczna jak przy 8 stopniach
    > jakies wysadzanie zacznie sie teoretycznie juz przy zerze ale...
    > powstannie lod, ktory jest dobrym izolatorem cieplnym
    > powiedzmy sprawdz przy jakiej temperaturze na zewnatrz bedziesz mial -8 pod
    > plyta
    > nawet z brzegu plyty
    > az sam jestem ciekaw...

    Nie przeceniasz mnie aby?
    Mogę policzyć rozkłady temperatur przy konkretnym układzie fundamentów,
    ale nie jestem w stanie liczyć zmiennych skomplikowanych układów z
    udziałem lodu. To zadanie dla pracy doktorskiej.

    Już same moje założenia do obliczeń są błędne, bo przyjąłem, że na
    głębokości 2m jest +7 st, a tak naprawdę +7 jest dopiero na 4m.
    Oczywiście wszystko mogę korygować i dopracowywać, ale ... nie chce mi się.

    --
    MN