  • 1. Data: 2011-07-03 08:14:46
    Temat: Suporex- czy firma ma znaczenie?
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    w tym tygodniu musze kupić suporex na ściany, jakieś 1100 sztuk.
    W hurtowni w ktorej biore większość rzeczy mają bloczki tylko z
    "Powodowa" a majstry mi powiedzieli ( doradzili? ) żeby nie brać tych,
    tylko firmy "Solbet" ( droższy o jakieś 60gr na sztuce ) bo mają lepszą
    strukture i są cieplejsze a te z powodowa w dodatku są bardziej kruche.
    Ściana i tak będzie dwu warstwowa.

    Możecie mi doradzić jaki wybrać beton komórkowy ? Lub na co zwracać uwage...

  • 2. Data: 2011-07-03 10:02:46
    Temat: Re: Suporex- czy firma ma znaczenie?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-07-2011 o 10:14:46 ark_fx <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > "Powodowa" a majstry mi powiedzieli ( doradzili? ) żeby nie brać tych,
    > tylko firmy "Solbet" ( droższy o jakieś 60gr na sztuce ) bo mają lepszą
    To akurat to pryszcz bo i tak będziesz miał ocieplenie.

    > a te z powodowa w dodatku są bardziej kruche.
    A to już istotny argument bo bloczki muszą być mocne,
    a nie 'sypać' się w rękach. Ja bym kupował mocniejsze, bo później ściany
    ci będą pękać, na bloczkach, betonie, zbrojeniu, izolacjach NIE oszczędzaj,
    bo później naprawa jest bardzo kosztowna, a czasami niemożliwa.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-07-03 11:30:47
    Od: Kadar <o...@g...com>

    ja jeśli się nie znam (a na tym się nie znam) to biorę produkt
    markowy - dla zasady. Niestety to drogi sposób kupowania ale trudno na
    wszystkim się znać.

    KADAR

  • 4. Data: 2011-07-03 12:14:59
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-07-2011 o 13:30:47 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > ja jeśli się nie znam (a na tym się nie znam) to biorę produkt
    > markowy - dla zasady. Niestety to drogi sposób kupowania ale trudno na
    > wszystkim się znać.
    No fajnie tylko czemu mnie odpowiadasz?
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-07-03 14:21:26
    Od: "adi" <a...@g...com>

    tylko solbet!!!

    Adi

  • 6. Data: 2011-07-03 17:11:50
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-07-03 16:21, adi pisze:
    > tylko solbet!!!

    a czemu nie np. Ytong?

  • 7. Data: 2011-07-03 17:28:40
    Od: "adi" <a...@g...com>

    pisał o suporexie i mozliwych firmach,jak ytong to tylko xella

  • 8. Data: 2011-07-03 17:30:57
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-07-03 19:28, adi pisze:
    > pisał o suporexie i mozliwych firmach,

    Ale Ty napisaleś/łaś - TYLKO solbet.
    Stąd moje pytanie.

    > jak ytong to tylko xella

    No a jest Ytong od kogoś innego niż od Xelli?

  • 9. Data: 2011-07-03 21:54:49
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > pisał o suporexie i mozliwych firmach,jak ytong to tylko xella

    To może spróbujcie poszukać s_i_porexu, jeżeli już o markowych wyrobach
    mowa?

    J.

  • 10. Data: 2011-07-04 08:06:25
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 3 Lip, 10:14, ark_fx <a...@g...pl> wrote:
    > Możecie mi doradzić jaki wybrać beton komórkowy ? Lub na co zwracać uwage...

    A ja kupiłem najtańszy siporex (szary) noname z marketu na kawałek
    ścianki działowej. Można by w nim palcem dziury robić taki miękki i
    sypiący się ...