  • Data: 2010-04-14 21:45:44
    Temat: Re: Suszarka na balkon
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hq46m5$1fa$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Ostatnio robiono mi w bloku ocieplanie i tak się składa, że zlikwidowano
    > wszystkie linki do suszenia prania na balkonie. Wiem, że to niefajnie jak
    > widzi się pranie na balkonie w bloku, ale to konieczność i teraz żona
    > "suszy" mi głowę aby coś z tym zrobić. Poprzednie linki były przyczepione
    > do ścian balkonu, teraz tak się już nie da zrobić - na ścianach jest 10 cm
    > styropian i nowy tynk.
    > Macie jakieś ciekawe patenty, poza suszarką składaną? Wymyśliłem, że
    > zrobię podpórki składane i przyczepiane do balustrady metalowej balkonu.
> [...]

    Siedem lat mieszkałem w bloku - niewielki 3-metrowy balkon w odnowionym
    bloku z wielkiej płyty. Widząc sznurki i inne patenty u sąsiadów uznałem, że
    suszarka stojąca-składana jest najwygodniejsza, kosztuje jedynie 50 zł i
    starczyła spokojnie na te 7 lat. Można na niej suszyć naprawdę dużo prania i
    co najwazniejsze, patrząc z ulicy czy też ze środka pranie nie rzuca się w
    oczy. A prania przy małym dziecku było naprawdę sporo. Gdy suszarka nie była
    potrzebna, chowaliśmy ją w mieszkaniu i nie było tematu. Nawet z żoną nie
    myśleliśmy, żeby zrobić inaczej.

    Pozdrawiam,
    Druid29