  • 1. Data: 2010-04-14 10:50:41
    Temat: Suszarka na balkon
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Ostatnio robiono mi w bloku ocieplanie i tak się składa, że zlikwidowano
    wszystkie linki do suszenia prania na balkonie. Wiem, że to niefajnie
    jak widzi się pranie na balkonie w bloku, ale to konieczność i teraz
    żona "suszy" mi głowę aby coś z tym zrobić. Poprzednie linki były
    przyczepione do ścian balkonu, teraz tak się już nie da zrobić - na
    ścianach jest 10 cm styropian i nowy tynk.
    Macie jakieś ciekawe patenty, poza suszarką składaną? Wymyśliłem, że
    zrobię podpórki składane i przyczepiane do balustrady metalowej balkonu.
    Pewną koncepcję już mam, ale może istnieją już takie gotowe suszarki i
    nie będę musiał sam tego robić?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-14 11:28:29
    Temat: Re: Suszarka na balkon
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    GK rzecze:

    > Macie jakieś ciekawe patenty, poza suszarką składaną? Wymyśliłem, że

    Suszarka sufitowa? Sporo sąsiadów ma na balkonie, zamocowaną
    u jednego z końców w poprzek- mało placu zajmuje.

    Jeśli mocowanie listwy do sznureczków na ścianie odpada,
    można przymocować do balustrady.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-04-14 11:34:15
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    GK rzecze:

    > zrobię podpórki składane i przyczepiane do balustrady metalowej balkonu.
    > Pewną koncepcję już mam, ale może istnieją już takie gotowe suszarki i

    Są suszarki harmonijkowe, możesz je przymocować do balustrady, o ile solidna.
    Przykładowa fotka: http://wadim-agd.pl/foto/suszarka_harmonijkowa_25x25
    .jpg

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2010-04-14 12:38:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 12:50:41 +0200, GK napisał(a):

    > żona "suszy" mi głowę aby coś z tym zrobić. Poprzednie linki były
    > przyczepione do ścian balkonu, teraz tak się już nie da zrobić - na
    > ścianach jest 10 cm styropian i nowy tynk.

    Ależ da się.

    > Macie jakieś ciekawe patenty, poza suszarką składaną? Wymyśliłem, że

    Kołki o długości 15cm i wio :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 5. Data: 2010-04-14 13:23:26
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:1cfyfttlu7z53$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Kołki o długości 15cm i wio :D

    I problemy z administracja w zwiazku ze zniszcZeniem elewacji.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-04-14 13:41:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:23:26 +0200, kris napisał(a):

    > I problemy z administracja w zwiazku ze zniszcZeniem elewacji.

    Trzeba miec normalną administrację ;)

  • 7. Data: 2010-04-14 15:49:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > zrobię podpórki składane i przyczepiane do balustrady metalowej balkonu.
    > Pewną koncepcję już mam, ale może istnieją już takie gotowe suszarki i

    U mnie w domu kupili sobie coś takiego (podobne, ale zasada ta sama):
    http://www.allegro.pl/item984184320_podwojna_suszark
    a_lazienkowa_balkonowa_metaltex.html
    Podobno się sprawdza.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-04-14 21:45:44
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pewną koncepcję już mam, ale może istnieją już takie gotowe suszarki i nie

    Siedem lat mieszkałem w bloku - niewielki 3-metrowy balkon w odnowionym
    bloku z wielkiej płyty. Widząc sznurki i inne patenty u sąsiadów uznałem, że
    suszarka stojąca-składana jest najwygodniejsza, kosztuje jedynie 50 zł i
    starczyła spokojnie na te 7 lat. Można na niej suszyć naprawdę dużo prania i
    co najwazniejsze, patrząc z ulicy czy też ze środka pranie nie rzuca się w
    oczy. A prania przy małym dziecku było naprawdę sporo. Gdy suszarka nie była
    potrzebna, chowaliśmy ją w mieszkaniu i nie było tematu. Nawet z żoną nie
    myśleliśmy, żeby zrobić inaczej.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 9. Data: 2010-04-15 06:56:26
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 14 Apr 2010 12:50:41 +0200, GK <g...@g...pl> wrote:

    >Macie jakieś ciekawe patenty, poza suszarką składaną?

    a w czym ci przeszkadza np taka:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50095091
    kupe rzeczy mozna powiesic (bo na nozkach tez mozna wieszac np.
    skarpetki) a jak niepotrzebna to sie sklada na plasko i czesc.
    poza tym moi znajomi potrafioa taka suszarke zostawiac sobie np. na
    wannie w lazience i tez sie suszy...

    drugi patent to suszarka mocowana "pod sufitem", czyli suszarke
    mocujesz e faco u gory do balkonu sasiada, a sznurki mocujesz sobie
    gdzies z boku (lub np. do balustrady).

    uzywamy obu powyzszych wariantow i ta stojaca suszarka lepsza, bo
    mniej toto widac z zewnatrz - no ale jak sie na dwojke dzieci to
    czasem i tych dwoch suszarek malo :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2010-04-15 09:50:27
    Od: GK <g...@g...pl>

    Cyb pisze:

    > a w czym ci przeszkadza np taka:
    > http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50095091

    I właśnie taką wczoraj kupiłem.
    Pozdrawiam i dzięki wszystkim za rady :-)
    Grzegorz