  • 11. Data: 2010-04-25 14:55:00
    Temat: Suszarka na balkon
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Tyle że u mnie suszarki stojące zawsze się przewracały od wiatru.
    Chyba musiałbym położyć na ich nóżkach jakieś płyty chodnikowe ;-))

    Natomiast sznurki rozciągniete na stałe na balonie zawsze się brudzą i od
    sznurków brudzi się pranie.

    -----

    > Widząc sznurki i inne patenty u sąsiadów uznałem, że suszarka stojąca-
    składana jest najwygodniejsza

  • 12. Data: 2010-04-25 20:40:53
    Temat: Re: Suszarka na balkon
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 14:55:00 +0000 (UTC), " 666"
    <j...@g...pl> wrote:

    >Natomiast sznurki rozciągniete na stałe na balonie zawsze się brudzą i od
    >sznurków brudzi się pranie.

    ROTFL! :-D

    To trzeba je przed powieszeniem prania przetrzeć zwilżonym ręcznikiem
    papierowym albo inną szmatką
    --
    A.

  • 13. Data: 2010-05-01 10:54:08
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Może na wsi.
    Na miejskim balkonie przy ulicy nawet po przetarciu sznurki zostawiają ślady
    na jasnym praniu.
    A ze spirytusem na balkon po każdym praniu szkoda biegać.

    -----