  • Data: 2020-07-08 14:50:29
    Temat: Re: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, July 8, 2020 at 2:15:14 PM UTC+2, Marek wrote:

    > Skomplikowana?
    > Fronty lakierowane (ale nie muszą być)
    >
    > Wykonawca zaproponował 22tys. W środku podświetlenie, ale koszt
    > samego podświetlenia to raptem 1000 więc w całości nie ma
    > znaczenia...

    Wg mnie drogawo,
    wg https://www.meble.pl/na-wymiar/szafy/szafa-z-szuflad
    ami-podwojnymi-drzwiami-i-drazkiem.html
    prawie ;) cwiartka tej szafy (1 x 2.5 x 0.6) z 3 szufladami to niecale 2200PLN, x4 =
    8800 , a te meble.pl specjalnie tani nie sa...

    Duzo zalezy jednak od osprzetu, np. glupie prowadnice do szuflad:

    mozna dac movento 60kg pelny wysow za ~200PLN na jedna szuflade
    https://www.belmeb.pl/prowadnica-movento-blumotion-s
    -600-mm-60kg-kpl.html

    lub rolkowa za 17 PLN https://allegro.pl/oferta/prowadnica-meblowa-rolkowa
    -blum-l-600-krem-9073050939

    i obie Blum ;)

    wiec ja bym dokladnie (!) sprawdzil co ten kosztorys zawiera i przeliczyl cene wg
    cennikow z netu...