    Subject: Re: Szambo - inauguracja.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 13 May 2018 14:17:45 +0200

    > A kucie scian i kopanie zeby rurke puscic. Szamba w jakiejs odleglosci od domow
    robili. Pare metrow na metr dwadziecia trzeba sie wkopac. Pompka do dwustu zlotych.
    To widze ze tanio nie bedzie bo pompka to troche za malo. Nie zeby sie nie dalo. Ale
    tanio sie nie da. No i co zrobic jak lato bez deszczu bedzie. W krytycznej sytuacji
    zostawic gowno w kibelku zeby isc do piwnicy i odkrecac wode z wodociagu do spluczek,
    malo komfortowe.

    Widzę, że nie odrobiłeś lekcji, a tyle się naprodukowałem wcześniej w
    wątku "Odzysk szarej wody i ciepła", że mam wyjątkowo dobry rozkład
    pomieszczeń, że kucia niewiele, nawet ani jednej płytki nie musiałbym
    niszczyć.

    Pisałem jeszcze, że 2 lata temu podłączałem się pod kanalizację, a do
    szamba skierowałem deszczówkę. Czy naprawdę uważasz, że jak przekopałem
    całe podwórko w szerz i wzdłuż to zakopywanie rur do wody pozostawiłem
    sobie na później? Tym bardziej, że wymieniałem przy okazji wszystkie
    rury wodne i kanalizacyjne, a żeby skierować deszczówkę do szamba to
    musiałem zakopać rury kanalizacyjne od każdej rynny z domu do szamba, no
    i przelew od szamba, który rozprowadza wodę na łąkę.

    Naprawdę myślisz, że zapomniałbym dołożyć rurę wodą? Rury tanie jak
    barszcz, bo płaciłem chyba po 2,60 czy 2,80 za metr. Przy takich
    inwestycjach 200-300zł na rurę w te czy wewte żadna różnica. Ułożyć
    jedną czy kilka to ta sama robota.