  • 121. Data: 2021-04-26 12:11:20
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz :-(
    Ale to chyba był paracetamol resztka syropu dla dzieci.
    APAP to paracetamol.

    -----

  • 122. Data: 2021-04-26 12:13:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Biedrach i podobnych wq.....ące jest, że ciągle ktoś Ci na plecach wisi.
    A spróbuj zwrócić uwagę :-(

    -----

  • 123. Data: 2021-04-26 12:49:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI y...@p...uu ...

    > Przecież nie wolno brać ibuprofenu, bo ubijesz szczepionkę
    > wstrzykniętą w ramię. Zacznie ci ten ibuprofen "leczyć zapalenie"
    > przez co zniweczysz całe działanie szczepionki.
    > Mnie przypominali przy szczepieniu.
    > Jeśli już to APAP ale on nie na każdego działa więc lepiej
    > wytrzymać i nie brać leków przeciwzapalnych w ogóle.

    :)
    Pytałem o to 6 lekarzy.
    3 powiedziało ze ibuprofen + covid to złe polączenie, 3 ze te badania
    sa juz dawno obalone i po szczepieniu mozna wziac ibuprofen bez
    problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 124. Data: 2021-04-26 12:49:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > W 19 liczba zgonów na zapalenie płuc to ~18000 (na covid w 20 ~5000)
    > i nikt afery nie robił.

    Marek, jak masz fałszować dane to moze idz gdzies na forum
    płaskoziemców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 125. Data: 2021-04-26 12:49:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > straszmy, straszmy. Pewnie że ryzyko jest, tak samo jak przy
    > grypie. Te kilka procent to z tych którzy będą mieli objawy - a
    > 80% nie ma, czyli realnie mam 0,01% szans na ciężkie powikłania.
    > Jestem w uk i oficjalna odpowiedź NHS, to w 7% wszystkich zgonów
    > oznaczonych jako covid, cvd był przyczyną śmierci. W pozostałych
    > przypadkach nie jesteśmy w stanie określić, musielibyśmy sprawdzić
    > każdy przypadek oddzielnie. Inaczej mówiąc TV i rząd oszukuje cię
    > na 90% (tak, wiem, realnie to nie będzie 7%, a być może 12, 17
    > albo 47%)

    A jak tam u was wygląda smiertelnosc ogolnie?

    Bo u nas pewnie wiesz ze liczba nadmiarowych zgonów jedna z
    najwiekszych na swiecie.

    A u was?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 126. Data: 2021-04-26 12:49:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Mój dawca wirusa - teściowa przez 10 dni leżała z gorączką od 38
    > rano do ponad 40 wieczorem.
    > Siłą w nią wmuszaliśmy płyny i coś do zjedzenia.
    > Do tego saturacja ok 70%.
    > Ale żadnych duszności.

    Przy saturacji 70 trzymaliście ja w domu?!?
    No tak, tesciowa... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 127. Data: 2021-04-26 13:01:13
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 26.04.2021 o 12:49, Budzik pisze:
> [...]
    > 3 powiedziało ze ibuprofen + covid to złe polączenie, 3 ze te badania
    > sa juz dawno obalone i po szczepieniu mozna wziac ibuprofen bez

    Najlepiej wie ten co w telewizji gada.
    Nie musi być nawet lekarz.
    ;-)

  • 128. Data: 2021-04-26 14:25:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 26.04.2021 12:49 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Przy saturacji 70 trzymaliście ja w domu?!?

    Powiedziała, że z własnej woli się nie da umieścić w szpitalu. Bez
    ubezwłasnowolnienia nie poradzisz nic dopóki pacjent świadomy.

    > No tak, tesciowa... ;-D

    Ja z nią nie gadałem :-P

    --
    Pete

  • 129. Data: 2021-04-26 15:49:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 26 Apr 2021 10:49:58 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Marek, jak masz fałszować dane to moze idz gdzies na forum
    > płaskoziemców?

    Zatem skoryguj, źródła mogą się mylić.

    --
    Marek