  • 111. Data: 2021-04-26 01:27:50
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 25.04.2021 22:15, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tak, spać też.
    > I głowa, więc trzeba było jakiś ibufren.
    > Zastanawiałem się nad paracetamolem profilaktycznie, ale jakoś się omskło.

    Przecież nie wolno brać ibuprofenu, bo ubijesz szczepionkę wstrzykniętą
    w ramię. Zacznie ci ten ibuprofen "leczyć zapalenie" przez co zniweczysz
    całe działanie szczepionki.
    Mnie przypominali przy szczepieniu.
    Jeśli już to APAP ale on nie na każdego działa więc lepiej wytrzymać i
    nie brać leków przeciwzapalnych w ogóle.

  • 112. Data: 2021-04-26 01:33:44
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 25.04.2021 22:52, Zenek Kapelinder wrote:

    > Możliwe że już dochodzimy do odporności zbiorowej. Mądre głowy mówiły że żeby ją
    uzyskać ponad 70% musi być odpornych. Do dwudziestu procent jest odpornych z
    urodznieia. Żeby skały srały się nie zaraza. W statystykach są ci co im robili testy.
    Wiele osob przeszło bezobjawowo albo przy śladowych objawach. Oficjalnie zachorowało,
    czyli miało objawy uzasadniające wykonanie testu, 2,7 mln Polaków. Inne mądre głowy
    mówiły że liczba tych którzy przechorowali bez badania może być 8-10 razy większa od
    tych ujętych w statystyki. Wśród tych co się nie chcą szczepić część przeszła
    bezobjawowo albo miała słabe objawy, oni mają przeciwciała jak by byli zaszczepieni.
    Możemy się już zbliżać do odporności zbiorowej. I jeśli nie pojawi się nowy wariant
    wirusa może być już z górki. Ale jak znam życie to się pojawi. Sciagneli jakiegoś
    faceta z rodziną z Indii. Lepiej by było jak by zapłacili za jego leczenie w
    prywatnym szpitalu na miejscu.

    Ale liczba zgonów była bliska 1000, teraz jest parę setek dziennie czyli
    nie tak różowo jeszcze. Ci co przechorowali mogą zachorować ponownie.
    Szczepionka nie zabija wirusa ale pozwala przechorować bez zapalenia
    płuc. Ona jest tylko po to. Bóle mięśni, gorączka mogą być, nawet kaszel
    ale pod respirator szansa jest mała jak ktoś jest szczepiony.

    A na dobranoc znaleziony wierszyk :-)

    Na łące opodal krzaczka, mieszkała kaczka-dziwaczka,
    Lecz zamiast trzymać się łąki Szukała dobrej szczepionki.
    Raz poszła więc do tawerny: "Dajcie mi fiolkę Moderny!" Tuż obok była
    apteka, "Poproszę Astra Zeneca!"
    Udała się do dilera: "Chciałabym dawkę Pfizera!"
    A potem, nienasycona: "Gdzie tu dostanę Johnsona?"
    W kącie za starym śmietnikiem Ktoś ją ostrzyknął Sputnikiem.
    Martwiły się inne kaczki: "Co będzie z takiej dziwaczki?"
    Aż nagle znalazł się kupiec: "Na obiad można ją upiec!"
    Pan kucharz kaczkę starannie Piekł, jak należy, w brytfannie.
    Lecz zdębiał, obiad podając, Bo z kaczki zrobił się zając, Miał Wi-Fi,
    czip i walonki... Takie to były szczepionki!

  • 113. Data: 2021-04-26 07:37:00
    Temat: Re: karaluch
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-25 o 17:21, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
    --

    > Jesteś pod nową ksywka debil
    szukaj szarik, szukaj! ;-)))
    > uzyszkodnik
    zenusiu, ty jesteś pasożyt! ;-)))
    >czy debil pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja nienasycona asshole? ;-)))
    > vel runt
    C-VEL zenuś ;-)))
    > dziura w dupie?
    zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do "dziura w dupie"? czyżby
    tęsknota za czasami kiedy pracowałeś "otworem" w sowieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów? ;-)))
    > A może jesteś jakiś nowy debil?
    jeżeli by tak było to byłby ktoś z twojej rodziny ale ty rodziny nie
    masz. jesteś sam jak strach na wróble na unijnej łące u mastera. nie
    masz psa ani kota, żresz pomidory po 1 zł/kg, odgrzewasz kocie żarcie na
    szynkowarze, jeździsz hulajnogą z kierunowskazami na placaku na "zakupy"
    po śmietnikach. podbierasz kotom żarcie z tacek. masz klawe życie. jak
    każdy ormowiec po upadku PRL. zrobiłes już sobie zenusiu lewatywe? zrób
    i nie zasrywaj wszelkich grup zwanych dyskusyjnymi swoimi kompleksami.

    --
    Runt

  • 114. Data: 2021-04-26 07:37:06
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-25 o 18:46, Uzytkownik pisze:

    > Masz paranoje, a wystarczyłoby abyś przestał ludzi wyzywać i miałbyś
    > spokój. Ale jak widać ty lubisz jak cię jebią.

    zenus uwielbia nastawiac swoją asshole ;-)))

    --
    Runt

  • 115. Data: 2021-04-26 07:37:10
    Temat: Re: wsi spokojna, wsi wesoła
    Od: Runt <r...@e...prv>

    dupie? A może jesteś jakiś nowy debil?
    > Jebią to ciebie i cała twoja rodzinę te psy co po wsi biegają.
    zenusiu, projekcja. ;-)))
    >I nie otwieraj okien jak jesteś w domu.
    zenusiu, jak się wegetuje w ziemiance?
    >Wieśniacy też chcą mieć czyste powietrze.
    zenusiu, nie otwieraj dzioba, muchy które łażą po tobie też chcą mieć
    świeże powietrze. no i zrób sobie w końcu lobotomię! ;-))

    --
    Runt

  • 116. Data: 2021-04-26 08:03:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 15:31, KIKI pisze:

    > Antyszczepionkowiec ?

    nie, ogólnie mam sporo szczepień, ale na grypę się nigdy nie szczepiłem
    i nie zamierzam, mój organizm całkiem nieźle sobie do tej pory z tym radził

    > Ryzyko powikłań wynosi kilka %. Za pierwszym razem mniejsze, za kolejnym
    > coraz większe.

    straszmy, straszmy. Pewnie że ryzyko jest, tak samo jak przy grypie. Te
    kilka procent to z tych którzy będą mieli objawy - a 80% nie ma, czyli
    realnie mam 0,01% szans na ciężkie powikłania. Jestem w uk i oficjalna
    odpowiedź NHS, to w 7% wszystkich zgonów oznaczonych jako covid, cvd był
    przyczyną śmierci. W pozostałych przypadkach nie jesteśmy w stanie
    określić, musielibyśmy sprawdzić każdy przypadek oddzielnie. Inaczej
    mówiąc TV i rząd oszukuje cię na 90% (tak, wiem, realnie to nie będzie
    7%, a być może 12, 17 albo 47%)

    > Boisz się nanorobotów, morgelonów czy, że ci przebiją błonę w nosie i
    > wbiją patyczek do mózgu?

    Boję się komunizmu i idiotów go promujących

    A ty z tych, co podniecają się codziennymi liczbami przypadków i zgonów,
    a jak wrzucam zdjęcie, że w ciągu 28 dni od szczepienia zmarło x razy
    więcej osób niż w ciągu 28 dni od testu o nieznanej dokładności, to się
    oburza? Bo zgonem covid można nazywać dowolny zgon po teście, który
    działa z nieznaną skutecznością, ale zgonem szczepionkowym nie można
    nazwać dowolnego zgonu po szczepionce.

    Lukasz

  • 117. Data: 2021-04-26 08:10:55
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 23.04.2021 o 16:27, KIKI pisze:
    > To wolisz żeby cały wirus, kompletny, wniknął do organizmu czy wolisz
    > żeby podać wycinek jego materiału genetycznego, żeby oszukać nieco
    > system immunologiczny?
    > Czy wolisz nic nie podawać i liczyć na szczęście?
    Wole nie podawać nic.
    Dbam o zdrowie/odporność w inny sposób.
    Nigdy nie szczepiłem się też na grypę

    > Czym jesteś zdrowszy to paradoksalnie masz większe szanse dostać
    > covidowe zapalenie płuc, bo organizm zareaguje niewspółmiernie
    > agresywnie po odkryciu wirusa i do tego z dużym opóźnieniem?
    Profesorowie są bardziej powściągliwi w wydawaniu takich opinii ;-)

    > Przeczytaj to jeszcze raz:

    https://randomseed.pl/rna/reverse-engineering-kodu-z
    rodlowego-szczepionki-biontech-pfizer-covid-sars-cov
    -2/

    Ale po co?
    Niewiele z tego zrozumiem.

    Czytam o przypadkach zapalenia mięśnia sercowego po szcz. pfitzer-a.

  • 118. Data: 2021-04-26 08:12:42
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 23.04.2021 o 21:41, ToMasz pisze:
    > nie zupełnie. TYM razem dostał kopa bez przyczyny. A że większości to
    > odpowiada, to już inna sprawa. Znaczy sprawa ich kultury osobistej

    Ja tam nie mam czasu na kopanie się z koniem ale są tacy co to uwielbiają

  • 119. Data: 2021-04-26 08:18:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Apr 2021 01:33:44 +0200, KIKI <y...@p...uu> wrote:
    > Ale liczba zgonów była bliska 1000, teraz jest parę setek dziennie
    > czyli

    W 19 liczba zgonów na zapalenie płuc to ~18000 (na covid w 20 ~5000)
    i nikt afery nie robił.

    --
    Marek

  • 120. Data: 2021-04-26 10:08:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, KIKI.
    On 25.04.2021 21:54 you wrote:

    > To jest całkowita prawda. Przestrzeganie zasad może nie każdego
    > ochroni ale na pewno znakomitą większość.

    Nie śledziłem teściowej żeby sprawdzać co i gdzie robi. Z domu
    wychodziła tylko na zakupy. W Niedziele nigdzie się nie włóczy, unikała
    zbiorowisk. No ale gdzieś złapała.

    --
    Pete