  • 711. Data: 2021-06-21 09:28:16
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Jun 2021 11:45:45 +0100, ddddddddddddd

    > tak, kasują. Znika to z YT, FB, Twittera, w tv w ogóle się nie pojawia

    Zniknął ci pościk z FB gdzie udostępniłeś wzywanie do ignorowania noszenia
    masek i jawnego narażania innych na zakażenie śmiercionośną chorobą, w myśl
    "wolności". Straszne.

    > daj linka do tych dyskusji lekarzy czy innych autorytetów

    Napisałem chyba wyraźnie, że antyszczepionkowcy nie mają podstaw do
    dyskusji, nie przeprowadzają rzetelnych badań i nie mają rzetelnych
    wyników. Niemniej z naszego podwórka, w październiku 2018 był projekt
    antyszczepionkowców w sejmie (żeby było ciekawiej to z ramienia PiS, tego
    samego co teraz wg ciebie namawia do szczepień) i tzw. "dyskusja" która
    skończyła się dewastacją antyszczepionkowców.

    > jasne, jedynymi słusznymi badaniami jakie można publikować
    >
    > te pojedyncze badania przeciwko można łatwo obalić (np.
    > https://journals.lww.com/americantherapeutics/Abstra
    ct/9000/Ivermectin_for_Prevention_and_Treatment_of.9
    8040.aspx
    > ), a przecież w niczyim interesie nie jest testować leku, który kosztuje
    > grosze...

    Znowu bełkoczesz jak typowy płaskoziemca. Lek kosztuje grosze, bo nie
    działa, tudzież nikt go nie potrzebuje. Zresztą pomyśl logicznie, co stoi
    na przeszkodzie aby ten rzekomo istniejacy lek wziąć, "opracować na nowo" i
    prowadzić do obiegu z "odpowiednią" ceną? I tak wszyscy są wg ciebie
    przekupieni, to nikt nigdy by się o takim wałku nie dowiedział, ew. badania
    potwierdzające że to powszechnie dostępne "zioło" rosnące przy każdym
    krawężniku i tak by zostały skasowane z wizji opinii publicznej. E, idź,
    idź.

    > Nie wiem kto to Reptilan.Komunistyczną partię. Kto to konkretnie? Sam
    > się zastanów kogo słuchasz.

    Aha, czyli ty nie wiesz kogo masz na myśli, klasyka. Ja, w przeciwieństwie
    do ciebie, słucham naukowców i statystyków, a nie polityków.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 712. Data: 2021-06-21 09:31:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-06-04 o 21:24, Irokez pisze:

    > Tak, dziś. 3 miechy po przechorowaniu i szpitalu.
    > Ramię boli jakby kto je kijem golfowym ;)

    Inicjacja w nowej religii widać musi boleć.
    Cała kowidjańska nadzieja w tym, ze im mocniej cierpisz tym szybciej
    zapanuje powszechna szczęśliwość na Ziemi.

  • 713. Data: 2021-06-21 09:40:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Jun 2021 13:18:23 +0100, ddddddddddddd

    > to straszne umierać dwa dni z powodu przeziębienia

    Przecietnie grypa trwa od 3-7 dni, ignorancie. Zresztą standardowo znowu
    odwróciłeś kota ogonem. Pisałeś o rzekomej nabytej odporności zbiorowej --
    grypa, ale też inne choroby, pokazują że bez szczepionek się nie można od
    tego uwolnić. Ale oczywiście na znacznie bardziej śmiercionośny covid się
    uodpornimy sami. Normalnie logika porażająca.

    > leki sprzed kilkunastu lat też są nadal w fazie testowej, że trzeba je
    > wykluczyć i stosować tylko nowe super produkty, o których wiemy, że nie
    > chronią nas, nie chronią innych i mamy nadzieję, że lżej przejdziemy to
    > co większość i tak przechodzi lekko

    Tak, tak. Zaś człowiek nie wylądował na księżycu, bo przecież księżyc to
    reflektor zawieszony nad płaską ziemią!

    > to porównamy idiotyzmy w jednych krajach vs normalne życie w innych

    To porównuj. Np. w UK maja najwięcej zaszczepionych w europie, mieli
    lockdown (tuż po tym jak stwierdzili że nie będą robić lockdownu ale szybko
    sięz pomysłu wycofali jak im ludzie zaczęli padać na schodach pod
    szpitalami).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 714. Data: 2021-06-21 09:44:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jun 2021 07:10:17 +0100, ddddddddddddd

    > No i skąd wniosek, że ci co dali w żyłę nie zakażają? u nas mówi się że
    > nadal zakażają, tylko ponoć łagodniej przechodzą.

    Weź sobie w końcu sprawdź jak działa eliminacja
    patogenu wyszczepialnością >80% (tzw. populacyjna)
    i przestań w końcu bredzić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 715. Data: 2021-06-21 11:40:34
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 19.06.2021 o 08:16, ddddddddddddd pisze:

    > o Polsce nie będę się wypowiadał, bo mieszkam w UK, a tu było wręcz
    > przeciwnie.

    A, to było tak od razu, że nie o Polsce się wypowiadasz. O tym, co jest
    w UK, dowiaduję się tylko z przekazów, ale o ile dobrze pamiętam, tam
    początkowo totalnie zbagatelizowali problem.

    > Oczywiście i nie ma badań na jej skuteczność, bo nie leży to w niczyim
    > interesie (oprócz pacjentów, ale to żaden interes)

    Czyli wychodzisz z założenia, że jedyne wiarygodne badanie to takie,
    które potwierdzi jej skuteczność. Na to niestety nie ma rady.

    > Ważne, bo wiesz jakie ma skutki uboczne, a co za tym idzie - kto może
    > stosować a kto nie. A czy pomoże? choćby było 0,001% szans że pomoże
    > to powinno być natychmiast zastosowane

    Jako lek profilaktyczny? Przy skuteczności 0,001%? Jaką logiką Ty się
    rządzisz, człowieku? To już naprawdę nie lepiej się szczepić przy
    skuteczności ponad 90% i ciężkich skutkach ubocznych rzędu 1 na milion?

    --

    Ewa

  • 716. Data: 2021-06-21 11:49:07
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 20.06.2021 o 12:30, ddddddddddddd pisze:

    > zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    > kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym

    A nie dotyczy to przypadkiem także witaminy C oraz D? W dodatku
    wszystkim zdrowym?

    Tak tylko pytam retorycznie...

    --
    Ewa

  • 717. Data: 2021-06-21 11:58:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 19.06.2021 o 08:22, ddddddddddddd pisze:

    > wiedziałeś, że w Polsce, aby zgłosić NOP należy podać numer seryjny
    > szczepionki, bez tego ponoć się nie da?

    No ale w czym problem? Jest to bzdurny zarzut i kolejna manipulacja
    owych lekarzy niezależnych z linkowanej konferencji (czego zapomniałam
    poprzednio wypunktować)*.*

    *_Każdy_* szczepiony dostaje informację i oraz kartę szczepienia z
    wpisem *numeru seryjnego szczepionki*. Dotyczy to *_każdego_*
    szczepienia, nie tylko na covid. I o tym ci lekarze powinni doskonale
    wiedzieć i zapewne wiedzą.

    > to jak myślisz, jaki % NOPów jest zgłaszanych? Nie dość, że lekarzowi
    > musi się chcieć spędzić na tym dodatkowy czas, musi być przekonany, że
    > chce zgłosić ten NOP, to musi ustalić coś, co często może być nie do
    > ustalenia w rozsądnym czasie.
    > Problem nie jest tylko polski, w usa ponoć też szacuje się, że ok. 1%
    > NOPów jest zgłaszanych. Ale to tylko teoria spiskowa (na razie).

    Znowu nieprawda. Sama ściągnęłam sobie pod koniec marca oficjalny raport
    ze zgłoszonych NOP-ów w UK z wykonanych w ciągu 3 miesięcy szczepień (AZ
    oraz Pfizer). Było ich całkiem sporo, bardzo szczegółowo posortowanych.

    --

    Ewa

  • 718. Data: 2021-06-21 12:02:56
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 19.06.2021 o 20:39, Kubuś Puchatek pisze:

    > Rozwiniesz, w jaki sposób śmierć na zawał, jest efektem
    > covidu/covida/jakkolwieksiętoodmienia?

    Jest to bardzo prawdopodobne, wziąwszy pod uwagę, że zdrowy wysportowany
    człowiek po kilku miesiącach po ciężko przebytym covidzie (z
    hospitalizacją włącznie) umiera na zawał.

    --
    Ewa

  • 719. Data: 2021-06-21 12:06:23
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.06.2021 o 12:02, FEniks pisze:

    > Jest to bardzo prawdopodobne, wziąwszy pod uwagę, że zdrowy
    > wysportowany człowiek po kilku miesiącach po ciężko przebytym covidzie
    > (z hospitalizacją włącznie) umiera na zawał.

    Bo chyba o tym, że covid uszkadza m.in. także serce słyszałeś?

    --
    Ewa

  • 720. Data: 2021-06-21 21:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > na szybko znalezione w google
    >
    > https://tiny.pl/9hwv5

    Jak przeczytasz ten artykuł ze zrozumieniem, to zrozumiesz, ze teza
    która podałes:

    nie wynika z tego artykułu.
    Dałes sie złapac na marketingowy haczyk albo po prostu nie umiesz
    czytać ze zrozumieniem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.