  • 891. Data: 2021-08-09 23:20:16
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2021 21:59:41 +0100, w <ses4vt$5ph$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > nie, te testy po prostu nie odzwierciedlają zachorowań.

    To już jest jedynie szurskie zdanie randoma z neta.

  • 892. Data: 2021-08-10 00:11:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 9 sierpnia 2021 o 18:57:00 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):

    > ROTFL.
    > Pewnie dlatego mają 10x mniej zgonów niż przed szczepieniami :D
    Izrael miarę świeże dane. Ludność 9,3 miliona. Zaszczepionych 65% dzisiaj 6000
    zachorowań i 17 zgonów.Ukraina 43 miliony ludzi. Zaszczepionych ok 3%. Dzisiaj 300
    zachorowań i 5 zgonów.

  • 893. Data: 2021-08-10 13:12:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Aug 2021 15:11:57 -0700 (PDT), w
    <6c2bfd59-4aa4-4340-b224-16567719f79bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Izrael miarę świeże dane. Ludność 9,3 miliona. Zaszczepionych 65% dzisiaj 6000
    zachorowań i 17 zgonów.Ukraina 43 miliony ludzi. Zaszczepionych ok 3%. Dzisiaj 300
    zachorowań i 5 zgonów.

    Nie wiem skąd masz te dane, ale są z dupy, bo zgonów było 31, a średnia 7d to
    42.

  • 894. Data: 2021-08-10 13:55:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 10 sierpnia 2021 o 13:18:26 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    zachorowań i 5 zgonów.
    > Nie wiem skąd masz te dane, ale są z dupy, bo zgonów było 31, a średnia 7d to
    Jeśli tutaj są dane z dupy
    https://www.worldometers.info/coronavirus/
    To daj swoje źródło.
    Według mojego dzisiaj u nas zachorowało 200 a w Izraelu 2000. Po uwzględnieniu liczby
    ludności u nich zachorowało 40 razy więcej niż u nas. Na Ukrainie gdzie jest
    zaszczepionych 3% wskaźnik zachorowan w stosunku do ludności wynosi 1:20 na korzyść
    Ukrainy w stosunku do Izraela.

  • 895. Data: 2021-08-10 20:55:47
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-08-08 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > ;-DDD
    > Nie sadzisz ze z tymi danymi jest cos nie tak?
    > Zastanów sie jakby to musiało wygladac w populacji gdzie zaszczepionych
    > jest kilkanascie milionów osób... Oczywiście zakładajac ze te dane maja
    > cokolwiek wspolnego z wiarygodnoscia.

    Chcesz powiedzieć, że nie mieli udaru i żyją?
    Byłem na jednym pogrzebie.

  • 896. Data: 2021-08-11 13:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Chcesz powiedzieć, że nie mieli udaru i żyją?
    > Byłem na jednym pogrzebie.

    Naprawde wywnioskowałes ze wlasnieto chciałem powiedziec?
    Otóz nie.

    Chciałem tylko powiedziec ze z twoja probka jest cos nie tak, bo gdyby
    wyciagac wioski na jej podstawie to skoro załózmy ze nawet z grupy 100
    osób zmarły 2 przez szczepionke to z grupy 15mln powinno umrzec własnie
    ile? Tak, 300 tysiecy osób na udar.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 897. Data: 2021-08-11 18:45:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 10 sierpnia 2021 o 20:55:30 UTC+2 t-1 napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że nie mieli udaru i żyją?
    > Byłem na jednym pogrzebie.
    Chcę powiedziec że wiarygodność Twojej odpowiedzi jest taka sama jak tego że mój
    dziadek spod Sosnowca stracił chujem odrzutowca. Chociażby dlatego że dziadek nigdy
    nie był w Sosnowcu. Na obydwa zdarzenia nie ma linków.

  • 898. Data: 2021-08-13 15:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > jak tego że mój dziadek spod Sosnowca stracił chujem odrzutowca.
    > Chociażby dlatego że dziadek nigdy nie był w Sosnowcu. Na obydwa

    To nie było pytanie do ciebie, głupku... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 899. Data: 2021-08-19 09:15:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 19:07:58 UTC+2 t-1 napisał(a):
    > Nie odróżniasz wartości średnią od wartości chwilowej.

    Aktualne analizy pokazują, że jednak szpitale stały "puste"...
    https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
    /koronawirus-czy-sluzba-zdrowia-na-dwie-trzecie-mocy
    -co-gorsze-zgonow-poza-szpitalem/sq80hzw

  • 900. Data: 2021-08-19 10:53:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Aug 2021 00:15:06 -0700 (PDT), w
    <7fe7f914-7e57-4ff0-b526-b3fdc17f394dn@googlegroups.
    com>, WS
    <L...@c...pl> napisał(-a):

    > Aktualne analizy pokazują, że jednak szpitale stały "puste"...
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
    /koronawirus-czy-sluzba-zdrowia-na-dwie-trzecie-mocy
    -co-gorsze-zgonow-poza-szpitalem/sq80hzw

    Puste -- bo je zamknięto. Jak wyszło z badań - 300 łóżek covidowych kosztowało
    3000 łóżek normalnych.