  • Data: 2012-11-06 00:43:02
    Temat: Re: Sznur uszczelniający pieca
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisałL
    > Myślę że bzdury piszesz po raz kolejny zresztą.

    Ale jakie bzdury, o co ci chodzi?

    > Popatrz na kratki.pl- szyby do ich kominków też są do
    > temp 800stC a i ceny w przeliczeniu na dm2 podobne
    > jak ta z allegro- zresztą kratki.pl tez sprzedaja na Allegro.
    > Więc w "fabrycznych" kominkach szyby są podobne.

    Przecież piszę żebyś zamontował, rozpalił, przetestował i nam tu zdał
    sprawozdanie.
    Już ci pisałem że żar z drewna może przekroczyć 1000 stopni, ale czy w
    kominku on dojdzie do szyby to nie wiem i sam się zastanawiam czy kupować
    drzwiczki szklone czy całe żeliwne.
    Przetestuj i będziemy wiedzieć czy to kupować czy nie:)