    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sztuka łączenia blatów kuchennych
    Date: Tue, 20 Oct 2020 10:45:10 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > rozlana woda albo co są gorącego. W tym miejscu natomiast często stały
    > ceramiczne kubki z zaparzaną herbatą. Moje pierwsze podejrzenia to
    z wystającymi sznureczkami od torebek z herbatą po których sobie woda
    się sączyła.

    > Po rozmowie z wykonawcą (który twierdzi uparcie, że musiało być
    > długotrwałe zalanie) okazało się, że technika łączenia blatów to surowa

    i słusznie

    > cięte płyta smarowana jest tylko silikonem i tak sklejane czoło. I teraz
    > główne pytanie: czy to jest zgodne ze sztuką i czy tak się to robi?

    ja tak zrobiłem i tfu o roku nic się jeszcze nie wydarzyło ale bardzo
    pilnujemy, by kałuże stały jak najkrócej

    > oklejeniem i lakierem, przez 5 lat użytkowania nic się z nim nie
    > wydarzyło. A tu blat za wuj pieniędzy i taka lipa.
    > Jest podstawa do reklamacji?

    ja bym reklamował, choć gość od razu przestrzegał o warunkach grarancji
    - nie stawiasz kubków, czajników ani kałuż na łączeniu.

    Mnie zaczęło puchnąć od spodu. Tam, gdzie kończy się laminat a zaczyna
    papier. Za długo zeszło, zanim połapałem się, że przy moim profilu blatu
    woda tam idealnie sobie wisi zamiast skapnąć.