  • Data: 2020-10-20 13:10:04
    Temat: Re: Sztuka łączenia blatów kuchennych
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Oct 2020 03:53:35 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Te warunki przypominają mi opowieść pewnego zduna.
    > Jak postawił/przestawił komuś piec kaflowy a klient pytał o gwarancję to mówił ze
    gwarancja 10 lat- pod warunkiem niezerwania plomb. I wtedy z dwóch placków gliny i
    sznurka robił plomby na piecu w taki sposób ze otwarcie drzwiczek paleniska zrywało
    te plomby;)

    I tak dobrze, że woda nie lała się dośrodka bo jeszcze taka opcja jest
    możliwa. Tutaj kominy rzadko zabezpieczają przed deszczem a wtedy
    czasami po prostu jak spadnie deszcz zwyczajnie leci do kominka.
    --
    Kadar