    From: Kadar Oszmiański <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sztuka łączenia blatów kuchennych
    Date: Tue, 20 Oct 2020 11:38:57 +0200

    Dnia Tue, 20 Oct 2020 10:45:10 +0200, sirapacz napisał(a):

    > z wystającymi sznureczkami od torebek z herbatą po których sobie woda
    > się sączyła.

    > i słusznie

    > ja tak zrobiłem i tfu o roku nic się jeszcze nie wydarzyło ale bardzo
    > pilnujemy, by kałuże stały jak najkrócej

    > ja bym reklamował, choć gość od razu przestrzegał o warunkach grarancji
    > - nie stawiasz kubków, czajników ani kałuż na łączeniu.
    >
    > Mnie zaczęło puchnąć od spodu. Tam, gdzie kończy się laminat a zaczyna
    > papier. Za długo zeszło, zanim połapałem się, że przy moim profilu blatu
    > woda tam idealnie sobie wisi zamiast skapnąć.

    Zawsze próbować można ale przypuszczam, że to nie przejdzie. Zawsze
    kiedy zetknąłem się z blatami drewnianymi (tzw. drewnianymi) to nie było
    siły prędzej czy później puchły. Czasami wystarczyło mocniejsze
    zadrapanie lub odprysk lakieru i już po zabezpieczeniu. Nie upilnujesz,
    żeby wody na blacie nie było.
    Gdybym ja robił blaty (a nie robię) to pewnie nie uwzględniłbym takiej
    reklamacji.
    Chyba chciałem cię pocieszyć ale nie wyszło.
    --
    Kadar