  • Data: 2016-05-03 17:01:59
    Temat: Re: Szukam zbiornika do kompaktu WC
    Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:5387bd1b-24b8-4400-8252-006fdca36890@googlegrou
    ps.com...
    > Kup szklo wodne, tak sie nazywa w sklepie i jest latwo dostepne.
    > Nalej troche, ze sto mililitrow, do zbiornika.
    Wyleci na posadzkę. :-(

    > Nastepnego dnia powtorz. Powtarzaj az do skutku co moze potrwac kilka dni.
    > Ze spluczki korzystaj normalnie.
    Będzie potop i byłby nawet przed odkręceniem przez hydraulika śrub.

    > Przy niewielkim peknieciu sklei szczeline.
    Nie wiem czy moje pęknięcie jest niewielkie. Do momentu wykręcenia
    śrub przez hydraulika, mogłam korzystać ze spłuczki napełniając zbiornik
    na chwilę przed spuszczeniem wody, a następnie jak najszybciej zakręcając
    dopływ. Teraz pozostaje spłukiwanie kubełkiem.

    > Sklejenie klejem typu zywica jest trudne i odradzam.
    Szkoda.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa