  • 1. Data: 2019-11-20 22:58:48
    Temat: TEST - przepraszam
    Od: nnaa <l...@t...pl>

    Nie działa alt.pl.test.
    Sorry

  • 2. Data: 2019-11-20 23:07:17
    Temat: Re: TEST - przepraszam
    Od: nnaa <l...@t...pl>

    W dniu Wed, 20 Nov 2019 21:58:48 +0000, użytkownik nnaa napisał:

    > Nie działa alt.pl.test.
    > Sorry

    Zażółć jaźń czy tam cóś...ę ą

  • 3. Data: 2019-11-20 23:52:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-20 o 22:58, nnaa pisze:
    > Nie działa alt.pl.test.
    > Sorry

    Ale pl.test działa.

    Robert

  • 4. Data: 2019-11-20 23:57:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.11.2019 o 22:58, nnaa pisze:

    > Nie działa alt.pl.test.
    > Sorry

    Wypierdalaj w podskokach. Test zaliczyłeś.

  • 5. Data: 2019-11-21 06:31:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Ciekawe zjawisko: gość pisze testowego posta, jeszcze za to przeprasza i
    ludziskom to najwidoczniej przeszkadza.
    Przy przeglądaniu byle jakich stron wyskakują okienka SMRODO, RODO,
    cookie, newslettery i reklamy i TO jakoś nikomu nie przeszkadza.
    W epoce internetu dzwonionego z modemu na numer 202122 może te kilka
    dodatkowych bajtów robiło różnicę, ale teraz??
    Jacek

  • 6. Data: 2019-11-21 07:51:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ciekawe zjawisko: gość pisze testowego posta, jeszcze za to przeprasza i
    > ludziskom to najwidoczniej przeszkadza.

    jednemu ludziowi, jednemu :)

  • 7. Data: 2019-11-21 08:45:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 06:31:12 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > W epoce internetu dzwonionego z modemu na numer 202122 może te kilka
    > dodatkowych bajtów robiło różnicę, ale teraz??

    Ale to tylko jeden się czepił
    Ten typ tak ma. Cała jego tfórczość w usenecie to czepialstwo.

  • 8. Data: 2019-11-21 14:16:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2019 o 06:31, Jacek pisze:

> [...]
    > newslettery i reklamy i TO jakoś nikomu nie przeszkadza.
    > W epoce internetu dzwonionego z modemu na numer 202122 może te kilka dodatkowych

    Teraz przeszkadza tylko weteranowi Usenetu, który pamięta jeszcze zasady
    jakimi należało się kierować korzystając z takiego forum. Teraz dla usenetowych
    obszczymurków nic nie znaczy, że dla testowania newsczytników czynna jest nadal
    specjalna grupa. Taki obszczymurek pierdnie gdzie chce i uważa, że nic się nie
    stało, bo powiedział przepraszam. Ale smród pozostał. I o ten smród chodzi -
    który nazywa się łamaniem zasad - a nie o bajty. A powoływanie się na to,
    że inni też pierdzą przy stole, do mnie nie przemawia, jako że nie jestem
    luteraninem. A ponoć Luter miał po jakimś posiłku spytać: ,,Warum rülpset und
    furzet Ihr nicht? Oder hat es euch nicht geschmecket?" (Dlaczego nie bekacie
    i nie pierdzicie? Czyżby wam nie smakowało?)

  • 9. Data: 2019-11-21 22:23:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 21.11.2019 o 14:16, collie pisze:
> [...]
    > chodzi -
    > który nazywa się łamaniem zasad - a nie o bajty.
    Jak już zeszło na temat zasad i kultury, to jeszcze raz zapytam:
    co ma wspólnego z zasadami i kulturą atakowanie mnie/nas na 90% stron
    komunikatami o SMRODO, cookie, newslettery, powiadomienia itp??
    To tak mniej więcej, jakbym poszedł go kogoś w gości i zamiast udzielać
    się towarzysko, to wciskałbym gospodarzowi, żeby kupił ode mnie garnki
    Zeptera i polisolokatę i jeszcze, żeby podpisał oświadczenie, że nie ma
    nic przeciwko gościowi, który truje upę i wciska kit.
    Jacek

  • 10. Data: 2019-11-22 12:34:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 14:16, collie pisze:

> [...]
    > bekacie
    > i nie pierdzicie? Czyżby wam nie smakowało?)

    Korzystam z usenetu od czasów, kiedy tu jeszcze nie było takiego
    chamstwa jak jest obecnie. Śmiało mogę się nazwać weteranem. Mogę
    powiedzieć jedno. Coraz mniej weteranów tu pozostaje, bo takim idiotom
    jak ty udało się skonfigurować czytnik i teraz sieją nienawiścią i
    chamstwem do wszystkich.