  • 11. Data: 2019-11-22 13:36:49
    Temat: Re: TEST - przepraszam
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 12:34, Uzytkownik pisze:

    > Korzystam z usenetu od czasów, kiedy tu jeszcze nie było takiego chamstwa jak jest
    > obecnie. Śmiało mogę się nazwać weteranem. Mogę powiedzieć jedno. Coraz mniej
    > weteranów tu pozostaje, bo takim idiotom jak ty udało się skonfigurować czytnik i
    > teraz sieją nienawiścią i chamstwem do wszystkich.

    Gdybyś był weteranem Usenetu, to nie cytowałbyś całego
    Internetu do prostej odpowiedzi, bo zasady cytowania
    ujęte są też w netykiecie. Ale w internetach możesz
    być wszystkim, choć w realu jesteś głupkiem z papierami
    na kocioł. Żółtymi.

  • 12. Data: 2019-11-22 22:54:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-22 o 13:36, collie pisze:

> [...]
    > ujęte są też w netykiecie. Ale w internetach możesz
    > być wszystkim, choć w realu jesteś głupkiem z papierami

    Ty natomiast  jesteś za głupi, aby zdać egzaminy i zdobyć "żółte
    papiery", które uprawniają do zajmowania się urządzeniami i instalacjami
    gazowymi.

    O takie:

    http://www.serwis-piecykow.pl/images/uprawnienia-gaz
    owe-sep3.jpg

    http://www.serwis-piecykow.pl/images/uprawnienia-gaz
    owe-sep4.jpg

    Żeby ci było jeszcze głupiej to ci podpowiem, że posiadam takie
    książeczki z literkami E oraz D, bez ograniczeń.

    Uważasz się za błyskotliwego, ale jak widać jesteś zbyt głupi, aby mnie
    ośmieszać.

  • 13. Data: 2019-11-25 08:26:32
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-21 o 14:16, collie pisze:

    > Teraz przeszkadza tylko weteranowi Usenetu, który pamięta jeszcze zasady
    > jakimi należało się kierować korzystając z takiego forum.

    Weteran usenetu i nazywa grupy dyskusyjne forum?