  • 1. Data: 2019-11-19 10:38:55
    Temat: Żwirek na dojeździe do domu.
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Dojazd do domu mam z trzech warstw tłucznia.
    Pierwsza warstwa dolomit 0 do 60.
    Druga warstwa dolomit 0 do 30.
    Trzecia warstwa tłuczeń wapienny 4 do 16 mm.
    Wszystko było zagęszczone zagęszczarką mechaniczną.
    Tam gdzie jeździ się samochodem lub pieszo, powierzchnia
    jest idealna.
    Tam gdzie biega pies (62kg) niestety żwirek wapienny fruwa i
    pełno go na chodniczkach prowadzących do domu.
    W jaki sposób zabezpieczyć tą powierzchnię aby ten żwirek
    (4 do 16) nie roznosił się po całym terenie?
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2019-11-19 10:42:27
    Temat: Re: Żwirek na dojeździe do domu.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz dojazd do domu ma z trzech warstw tłucznia:

> [...]
    > W jaki sposób zabezpieczyć tą powierzchnię aby ten żwirek
    > (4 do 16) nie roznosił się po całym terenie?

    Ktoś tu ostatnio przyklejał sobie na epidian.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-11-19 11:13:34
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2019 10:38:57 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
> [...]
    > jest idealna.
    > Tam gdzie biega pies (62kg) niestety żwirek wapienny fruwa i

    trzeba spowolnić psa :)

    b.

  • 4. Data: 2019-11-19 11:24:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2019 11:13:35 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > trzeba spowolnić psa :)

    Oddzielić głowę od ciała i wtedy pies nie działa;)

  • 5. Data: 2019-11-19 11:45:55
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-19 o 02:24 -0800, Kris napisał:

    > Oddzielić głowę od ciała i wtedy pies nie działa;)

    Ale dlaczego tak dramatycznie? Można normalnie, po ludzku. No i święta
    za pasem! https://bit.ly/2O2IZ8F

    Mateusz

  • 6. Data: 2019-11-19 12:09:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.11.2019 o 11:24, Kris pisze:

    > Oddzielić głowę od ciała i wtedy pies nie działa;)

    Widać, że masz poczucie humoru. Specyficzne. Znaczy,
    że jesteś inteligentny. Specyficznie. Czyli inaczej.

  • 7. Data: 2019-11-19 12:13:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > trzeba spowolnić psa :)

    dać psu samochód albo dorobić mu koła :D

  • 8. Data: 2019-11-19 13:02:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2019 11:45:57 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Ale dlaczego tak dramatycznie? Można normalnie, po ludzku. No i święta
    > za pasem! https://bit.ly/2O2IZ8F

    Żubr kilka miesięcy po okolicy u nas spacerował i kilka dni temu idioci myśliwi go
    zabili. łeb odcięli resztę zostawili.
    Chciałbym mieć nadzieje ze idiotę znajda ale z racji tego że do koła myśliwskiego
    należą i policjanci i prokuratorzy to pewnie spraw będzie miała łeb okręcony jak temu
    żubru.

  • 9. Data: 2019-11-19 13:18:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.11.2019 o 13:02, Kris pisze:

    >pewnie spraw będzie miała łeb okręcony jak temu żubru.

    Temu żubru to łeb odcięli a nie okręcili (wina Tusku?).
    A idiom mówi o ukręcaniu łba, ale dla suwerena to wsjo
    ryba.

  • 10. Data: 2019-11-19 14:22:43
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-11-19 o 10:38, Tomasz pisze:
> [...]
    > chodniczkach prowadzących do domu.
    > W jaki sposób zabezpieczyć tą powierzchnię aby ten żwirek
    > (4 do 16) nie roznosił się po całym terenie?

    Żywica! niestety najpewniejsza metoda to zbieranie wierzchniej warstwy
    (2-3 cm) i mieszanie w betoniarce i szybkie układanie.

    Robak