  • 11. Data: 2014-08-24 11:24:10
    Temat: Re: [TV SAT] si?a i jako?? sygna?u
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-24 10:22, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 16:31:21 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:
    >
    > Po co te kombinacje.
    > Miernik sygnału to kilkanaście zł chyba. Kupiłem sobie taki ze trzy lata
    > temu i służy do dzisiaj mi i znajomym.
    >
    > http://allegro.pl/miernik-poziomu-sygnalu-satfinder-
    satelitarny-sat-i4473508583.html

    > Mozesz mi opisac (moze byc na priva) - mam zalozmy taki miernik i co
    > dalej, jakie kroki postepowania?
    > Jak sprawdzic, ze to wina nie ustawienia czaszy tylko konwertera lub
    > przewodow?
    > Dzis dzien deszczowy i jakosc spadla do 14% przy sile 30%, byly juz
    > przerwy w ogladaniu TV.
    > A przeciez to tylko chmury z drobnym deszczem, nie zadna burza- przy
    > czaszy 90 cm nie powinno tak byc.
    > Kupic miernik mozna- ale jak to poxniej wykorzystac??
    > T.

    Bez obrazy, ale skoro nie masz zielonego pojęcia o temacie (a tak to
    wygląda z Twoich pytań), to zamiast psuć to co jest, zapłać lokalnemu
    instalatorowi za diagnozę i wycenę poprawek. Sumarycznie lepiej na tym
    wyjdziesz.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2014-08-24 12:00:37
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-22 16:07, Tmek pisze:
    > U?ytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Porada jak z forum uzytkownikow sprzetu apple.
    > Tam tez na kazdy problem pojawiaja sie odpowiedzi - oddaj do serwisu, nie
    > dotykaj bo zabije.

    A jakiej rozsadnej porady można udzielić?
    Można polecić kupić tani (beznadziejny) miernik za około 30zł i co ?
    Będzie ustawiał czaszę pół dnia, wreszcie kupi (lub nie) konwenter.
    Wydatek pewno z 70zł.
    Potem przyjdzie czas na kable, edzie wymieniał kombinował następne pół
    dnia z głowy. Jako, że nie ma zaciskarki to założy beznadziejne
    nakręcane Fki.
    A tak gość przyjedzie, podłączy analizator pod konwenter , potem przed
    tunerem i zaraz wie gdzie grzebać.

  • 13. Data: 2014-08-24 14:33:51
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-24 12:00, Baczek pisze:
    > W dniu 2014-08-22 16:07, Tmek pisze:
    > Potem przyjdzie czas na kable, edzie wymieniał kombinował następne pół
    > dnia z głowy. Jako, że nie ma zaciskarki to założy beznadziejne
    > nakręcane Fki.

    to są zaciskane Fki?

    Łukasz

  • 14. Data: 2014-08-24 20:04:51
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-24 14:33, dddddddd pisze:

    > to są zaciskane Fki?

    I zaciskane i kompensacyjne. Jedne i drugie o niebo lepsze niż
    nakręcane, ale trzeba mieć odpowiednie zaciskarki.

  • 15. Data: 2014-08-24 20:32:31
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-24 20:04, Baczek pisze:

    > I zaciskane i kompensacyjne. Jedne i drugie o niebo lepsze niż
    > nakręcane, ale trzeba mieć odpowiednie zaciskarki.

    to nie wiedziałem. Jak widzę fki to zawsze są nakręcane. Przy kamerach
    używa się BNC i bardzo często są zaciskane, kompensacyjnych praktycznie
    nie spotykam (osobiście nie używam bo do kupienia w zasadzie w jednym
    sklepie i jak jestem na wyjeździe i braknie to zaciskane kupię
    wszędzie). Jeśli chodzi o wtyk F to zaciskanego na oczy nie widziałem,
    (przy kablach w blokach też widywałem wtyki zakręcane - przynajmniej od
    strony multiswitch'a) a pewnie choćby w sprzedaży by się w oczy rzucił,
    więc raczej bardzo mało popularny

    Łukasz

  • 16. Data: 2014-08-24 21:28:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 sierpnia 2014 12:00:37 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > A jakiej rozsadnej porady można udzielić?
    > Można polecić kupić tani (beznadziejny) miernik za około 30zł i co ?
    > Będzie ustawiał czaszę pół dnia, wreszcie kupi (lub nie) konwenter.

    Podobny miernik kupiłem za ok 20zł w 2008 roku. Chyba kilkadziesiat anten łacznie już
    ustawiłem a od wiosny tego roku ten miernik szwagier wziłą do Niemiec jak emigrował i
    tam też swoją anteną ustawił.
    >Jako, że nie ma zaciskarki to założy beznadziejne
    > nakręcane Fki.

    Ale Ty marketigowo podatny. Po puierwsze zaciskarka to kilkanascie zł, lae zbytreczne
    w tej materii. Zakręcane Fki po kilka lat służą tam gdzie je montowałem i dają radę.
    Chyba Ty z branży esteś i żyjesz z tego skoro takie bzdury tu wypisujesz.
    > A tak gość przyjedzie, podłączy analizator pod konwenter , potem przed
    Wymianę płynu do spryskiwaczy też fachowcom z fachowy sprzetem zlecasz?

  • 17. Data: 2014-08-24 21:33:56
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-24 21:28, Kris pisze:

> [...]
    dają radę.
    > Chyba Ty z branży esteś i żyjesz z tego skoro takie bzdury tu wypisujesz.

    To widać ty z branży jesteś skoro kilkadziesią anten ustawiłeś. Ja się
    tym co najwyżej hobbystycznie zajmuję.
    Ale współczuje Twoim klientom.

    > Wymianę płynu do spryskiwaczy też fachowcom z fachowy sprzetem zlecasz?

    Nawet przed zimą nie wymieniam, co najwyżej dolewam zimowego. Ale każdy
    robi co lubi.

  • 18. Data: 2014-08-24 21:47:33
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I zaciskane i kompensacyjne. Jedne i drugie o niebo lepsze niż
    > nakręcane, ale trzeba mieć odpowiednie zaciskarki.

    Kompresyjne /od ściskania zaciskarką/

    Bogdan

  • 19. Data: 2014-08-24 22:12:26
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-24 21:47, Bogdan pisze:
    > Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kompresyjne /od ściskania zaciskarką/

    Dokładnie, źle napisałem.
    Dzięki za skorygowanie.

  • 20. Data: 2014-08-24 22:51:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dddddddd pisze tak:

    > to nie wiedziałem. Jak widzę fki to zawsze są nakręcane.

    Zaciskane F mają te właściwość że dobrze kłują i kroją palce. Są dla
    monterów kablówek, którym się śpieszy no i groźniej wyglądają z
    zaciskarką.

    Mogą też wciskać ludziom kit że bez zaciskarki się nie da a zaciskarka
    kosztuje 200zł. Panie czy będziesz pan kupował browar żeby się napić
    piwa? No sam pan powiedz.

    Coś jak moda na zaciskane oczka połączeń wyrównawczych, które wysuwają
    się pod ciężarem kabla 16mm2.

    --
    Piotr