  • 1. Data: 2016-12-22 11:48:14
    Temat: Takie widmo ostatnio krąży po sieci ;)
    Od: ernst <e...@o...eu>

    https://drive.google.com/drive/folders/0B_-jxt3ifElY
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-12-22 13:01:02
    Temat: Re: Takie widmo ostatnio krąży po sieci ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Dec 2016 11:48:14 +0100, ernst

    > https://drive.google.com/drive/folders/0B_-jxt3ifElY
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    Ładnie. Nawet okna lekko wysunięte w warstwę ocieplenia. Będzie ciepło. W
    końcu dwa kominy zwiastują ekogrosia albo pelecia i jeszcze komineczek na
    zapas.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2016-12-22 18:40:45
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 11:48, ernst pisze:
    > https://drive.google.com/drive/folders/0B_-jxt3ifElY
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    Dla leszcza co to się na budowlance nie zna opisze ktoś te felery?

  • 4. Data: 2016-12-22 18:46:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-12-22 o 18:40, Baczek pisze:

    > Dla leszcza co to się na budowlance nie zna opisze ktoś te felery?

    KIIIIIKIIIIIII!!!!!

  • 5. Data: 2016-12-22 20:26:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 grudnia 2016 18:40:49 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > Dla leszcza co to się na budowlance nie zna opisze ktoś te felery?

    Sam się domyślisz lepiej się utrwali.

  • 6. Data: 2016-12-22 21:48:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.12.2016 18:46, nadir wrote:

    > KIIIIIKIIIIIII!!!!!

    Tu nie ma co komentować :-) Na to styropian na placki tylko :-)
    Obowiązkowo bez listwy startowej i z otworami od dołu :-)

  • 7. Data: 2016-12-22 23:14:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Tu nie ma co komentować :-) Na to styropian na placki tylko :-)
    >Obowiązkowo bez listwy startowej i z otworami od dołu :-)

    Byle nie francuski, ten styropian!!!

  • 8. Data: 2016-12-23 08:58:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 22 Dec 2016 11:48:14 +0100, ernst napisał(a):

    > https://drive.google.com/drive/folders/0B_-jxt3ifElY
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    "This folder doesn't exist or you no longer have permission to access it."

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2016-12-23 09:25:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.12.2016 o 18:40, Baczek pisze:
    ZF9CUjMzVGVlV1U

    > Dla leszcza co to się na budowlance nie zna opisze ktoś te felery?

    skoro nikt z fachowców się nie odezwał, to ja - bez wiedzy o budowlance-
    spróbuje. Inwestor ma dość mieszkania w bloku, więc wpadł na pomysł,
    kupie działkę postawię domek. no ale trzeba coś wybrać. wiec sru na neta
    i który domek/projekt najtańszy. A tam wszystko na jedno kopyto, liczone
    od metra a nie od faktycznej pracy, koncowa cena jest wynikiem cichej
    zmowy, nikt nie wie ile kosztuje tani dom. Po miesiącu szukania gość już
    nic nie wie, żona (bezrobotna) mu trajgoce nad uchem że Grażynka ma
    takie a takie roziwązanie i ona też chce, projekt nie wybrany, ekipa też
    nie bardzo. Więc "łyka" cośtam z tanie domy (które tak naprawdę tanie
    nie są), albo murator. to coś jest projektem studenta za 100zł, bez
    przemyślenia (ale ładnie wygląda), z rozbudowaną, złożoną konstrukcją,
    trudną do ocieplenia, nie trwałą, podatną na błędy spowodowane brakiem
    pedantyzmu. Robić to będzie ekipa która chce to mieć jak najszybciej za
    sobą. no i masz to co widzisz.
    A co tam konkretnie jest źle? Kogo to obchodzi? Dlaczego jest źle?
    napisałem wyżej.

    ToMasz

  • 10. Data: 2016-12-23 11:41:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

> [...]
    >to mieć jak najszybciej za sobą. no i masz to co widzisz.
    >A co tam konkretnie jest źle? Kogo to obchodzi? Dlaczego jest źle?

    Dlatego ja wole budowle prostokątne z płaskim dachem, a nie fikuśne,
    problematyczne dachówkowce.