  • 1. Data: 2012-08-26 09:37:50
    Temat: Tanie meble kuchenne
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie
    zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.
    Czy ktoś z Was użytkował lub ma jakiekolwiek doświadczenie z niedrogimi
    gotowymi zestawami oferowanymi na allegro?

    Np. coś takiego:
    http://allegro.pl/tania-kuchnia-kuchnie-tanie-meble-
    kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

    Cena jest fajna, tylko zastanawiam się jak z jakością. Tzn. zdaję sobie
    sprawę, że cudów nie ma, ale czy takie meble są w stanie posłużyć kilka
    lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2012-08-26 10:26:03
    Temat: Re: Tanie meble kuchenne
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 09:37:50 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie
    >
    > zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.

    Zajrzyj do biedronki. Wczoraj widziałem tam zestaw mebli kuchennych za 299zł

  • 3. Data: 2012-08-26 12:09:03
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-08-26 09:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:
> [...]
    > lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.

    Po pierwsze gotowce mogą okazać się nie do końca pasującymi do wymiarów
    kuchni.
    po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak
    precyzyjne, jak "coś tam gdzieś tam".
    Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz
    meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź
    sobie.

    Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

    qr.a

  • 4. Data: 2012-08-26 12:37:14
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-26 12:09, Qrczak pisze:
    > Dnia 2012-08-26 09:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:

    kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

    > Po pierwsze gotowce mogą okazać się nie do końca pasującymi do wymiarów
    > kuchni.

    To mi specjalnie nie przeszkadza. Kuchnia jest dość duża i meble będą
    zajmować jedną ścianę. Najwyżej zostanie przerwa z boku.

    > po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak
    > precyzyjne, jak "coś tam gdzieś tam".

    Podejrzewam, że to jakiś Kronopol.

    > Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz
    > meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź
    > sobie.

    Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

  • 5. Data: 2012-08-26 13:06:53
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-08-26 12:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:

> [...]
    >
    > To mi specjalnie nie przeszkadza. Kuchnia jest dość duża i meble będą
    > zajmować jedną ścianę. Najwyżej zostanie przerwa z boku.

    Równie precyzyjne.

    > Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

    Nawet jak śruby, mimośrody czy zawiasy zgadzają się tylko ilościowo?
    Bierz w ciemno więc.

    qr.a
    --
    też szaradzista

  • 6. Data: 2012-08-26 18:40:49
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Nawet jak śruby, mimośrody czy zawiasy zgadzają się tylko ilościowo?
    > Bierz w ciemno więc.

    Ale o co chodzi?
    Jak bym miał do wynajmowanego kupować ze świadomością że mogę za dwa lata je
    opuszczać i nie zabiorę ich ze sobą to w imię właściwie czego miałbym
    kupować w salonie meblowym na wymiar za 20 koła 3 metry ściankli?
    Zastaw się a postaw się? Czy jak?

    Meble wyglądają fajnie, fronty to zwykłe wiórowe płyty ale gwarancję powinny
    wytrzymać, a jak nie to jest gwarancja ;)

    Chyba że wynajmowanie jest mieszkanie na 10 lat lub lepiej to można się
    zastanowić nad czymś lepszym.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-08-26 18:47:13
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-26 18:40, Irokez pisze:

> [...]
    > powinny wytrzymać, a jak nie to jest gwarancja ;)
    >
    > Chyba że wynajmowanie jest mieszkanie na 10 lat lub lepiej to można się

    Ale ja nie będę tam mieszkał - będę je wynajmował - najprawdopodobniej
    studentom :)

    Pozdry,
    MW

  • 8. Data: 2012-08-26 20:46:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 18:47:13 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ale ja nie będę tam mieszkał - będę je wynajmował - najprawdopodobniej
    >
    > studentom :)
    To tym bardziej kup te z Biedronki za 299zl np. Ja tez wynajmuje mieszkanie i
    zostawiłem nowe meble. Po 4 latach meble jak widze do wymiany- lokatorzy nie dbaja
    jak nie ich. Ale co tam przez te 4 lata ok 40tys mi zapłacili to jakby co nastepnym
    kupie nowe meble;)

  • 9. Data: 2012-08-26 21:08:55
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-08-26 18:40, obywatel Irokez uprzejmie donosi:

> [...]
    > lata je opuszczać i nie zabiorę ich ze sobą to w imię właściwie czego
    > miałbym kupować w salonie meblowym na wymiar za 20 koła 3 metry ściankli?

    Metafora coś Ci nie wyszła.
    Nigdzie nie zachwycam się cudami za 20 koła. Stwierdzam tylko, mam
    zastrzeżenia do zestawów przeznaczonych do samodzielnie składania. Powód
    tego zastrzeżenia też zostały przedstawione.

    Można również zmontować meble z palet.
    Topowe to w dodatku obecnie.

    qr.a

  • 10. Data: 2012-08-26 21:11:23
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-08-26 18:47, obywatel wolim uprzejmie donosi:

    > Ale ja nie będę tam mieszkał - będę je wynajmował - najprawdopodobniej
    > studentom :)

    Studentom? Tacy to potrzebują tylko lodówki i zmywarki.

    qr.a