  • 11. Data: 2012-08-26 22:29:28
    Temat: Re: Tanie meble kuchenne
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-26 20:46, Kris pisze:

    > To tym bardziej kup te z Biedronki za 299zl np. Ja tez wynajmuje mieszkanie i
    zostawiłem nowe meble. Po 4 latach meble jak widze do wymiany- lokatorzy nie dbaja
    jak nie ich. Ale co tam przez te 4 lata ok 40tys mi zapłacili to jakby co nastepnym
    kupie nowe meble;)

    Hehe... To w biedronce nawet meble się sprzedaje? :)

    Pozdry,
    MW

  • 12. Data: 2012-08-27 15:01:17
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Dnia dzisiejszego obywatel wolim uprzejmie donosi:

    > Hehe... To w biedronce nawet meble się sprzedaje? :)

    Skoro się sprzedaje laptopy, to czemu by nie meble...

    qr.a

  • 13. Data: 2012-08-27 21:02:55
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Nigdzie nie zachwycam się cudami za 20 koła. Stwierdzam tylko, mam
    > zastrzeżenia do zestawów przeznaczonych do samodzielnie składania. Powód
    > tego zastrzeżenia też zostały przedstawione.

    No i ok, z takimi tanimi cudeńkami się zgadzam w pełni z Tobą, ale..

    > Można również zmontować meble z palet.
    > Topowe to w dodatku obecnie.

    No i na wynajem studentom może być zupełnie ok ;)

    ...w temacie były dwa słowa kluczowe "tanie" "do wynajmowanego".
    Jak jeszcze doszło "studentom" to ten 'target' nie potrzebuje super mebli. Z
    praktyki.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2012-08-29 18:45:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:

    > Tego się akurat nie boję, składanie mebli to czysta przyjemność :)

    przyjemność to jest skłądanie mebli dobrego producenta (ikea czy vox)
    skąłdanei taniego szajsu to może być przekleństwo.

  • 15. Data: 2012-08-31 19:16:07
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie
    > zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.
    > Czy ktoś z Was użytkował lub ma jakiekolwiek doświadczenie z niedrogimi
    > gotowymi zestawami oferowanymi na allegro?
    >
    > Np. coś takiego:
    > http://allegro.pl/tania-kuchnia-kuchnie-tanie-meble-
    kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

    > Cena jest fajna, tylko zastanawiam się jak z jakością. Tzn. zdaję sobie
    > sprawę, że cudów nie ma, ale czy takie meble są w stanie posłużyć kilka
    > lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.
    >
    > Pozdrawiam,

    Poszukaj też w CASTORAMIE. Tam są tanie komplety

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 16. Data: 2012-08-31 21:54:23
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-31 19:16, Chiron pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

    > Poszukaj też w CASTORAMIE. Tam są tanie komplety

    No byłem w Castoramie. Tam są prawie 2x wyższe ceny za podobne
    wielkościowo zestawy, a pod względem jakości fatalne. Drzwiczki
    poobrywane, albo nierówno skręcone.

    Pytanie, czy to po prostu taki szajs, czy to kwestia tego, że zostały
    skręcone byle jak i przetestowana przez całą masę namolnych klientów? :)

    Mimo wszystko, poza ceną, zależy mi także, żeby te meble jako tako się
    prezentowały.

    Pozdry,
    MW

  • 17. Data: 2012-08-31 22:52:57
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-08-31 21:54, obywatel wolim uprzejmie donosi:

> [...]
    > skręcone byle jak i przetestowana przez całą masę namolnych klientów? :)
    >
    > Mimo wszystko, poza ceną, zależy mi także, żeby te meble jako tako się

    Jak Ikea za droga pozostaje zawsze Bodzio.

    qr.a
    --
    szajs is szajs tylko lepszy bywa lepiej opodatkowany

  • 18. Data: 2012-09-01 16:32:05
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

> [...]
    > skręcone byle jak i przetestowana przez całą masę namolnych klientów? :)
    >
    > Mimo wszystko, poza ceną, zależy mi także, żeby te meble jako tako się

    No to się zdecyduj. Wydaje mi się, że dobrym wyjściem dla Ciebie będą meble
    używane z Niemiec czy Holandii- można wysokiej jakości wyrwać za
    niewygórowaną cenę. Np w Łodzi są sklepy z takimi meblami. Na allegro też
    bywają

    --

    Chiron

  • 19. Data: 2012-09-01 18:22:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > skręcone byle jak i przetestowana przez całą masę namolnych klientów? :)
    > Mimo wszystko, poza ceną, zależy mi także, żeby te meble jako tako się

    No to jednak nie potrzebujesz mebli "tanich" "do wynajmowanegp" "studentom"
    lokalu tylko porządnych.
    Wtedy minimum to Ikea.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2012-09-09 19:21:39
    Od: tHe mRuWa <g...@T...com>

    W dniu 2012-08-26 12:09, Qrczak pisze:

    > Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

    oj chyba przesadzasz, bodzio wcale złych mebli nie robi - a jak się to
    porówna do ich niewielkiej ceny to wychodzi że są świetne :)
    a i przy okazji całkiem nieźle wyglądają

    Mam ich meble kuchenne już 4 rok i w zasadzie nadal wyglądają jak po
    złożeniu. A i nic się nie chcę samo zepsuć - szuflady działają,
    drzwiczki nie poopadały... Sam składałem i nie widziałem jakiejś
    większej różnicy pomiędzy składaniem bodzio, a voxa, brw czy ikea.
    I blat ci dotną taki jak chcesz - nieocenione jeśli masz np "wnękę"
    przez komin i potrzebujesz blatu w kształcie litery L

    --
    pozdrawiam
    gg