    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Date: Wed, 14 Sep 2022 12:52:05 +0200

    > Analogicznie w czasie braku dostępności maseczek, leków - zabronić
    > zysków oraz premii w aptekach?

    Nie widzę związku.
    Ani powodu dla którego akurat PKP, czy energetyka koniecznie musi
    wykazywać gigantyczne zyski za nicnierobienie.
    Albo reklamować sprzedaż swojego prądu.

    Jak dla mnie wystarczy jak ich wynik się będzie kręcił koło 0, a
    dyrektorzy z politycznego nadania będą zarabiać tak jak inni urzędnicy.

    HINT: Ile reklam Energi ostatnio widziałeś naookoło?
    Na pewno jesteś przekonany, ze koniecznie chcesz za to płacić, a bez
    tych reklam prąd nie będzie potrzebny i się nie sprzeda, więc lepiej jak
    Ci dorzucą koszt tych reklam do jego ceny?
    Wiesz ilu prezesów zmieniła ta firma w ostatnich kilku latach i ile
    pensji i odpraw im zapłaciła?