  • Data: 2020-12-18 23:54:46
    Temat: Re: Taras drewniany czy betonowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Jak coś jest na dworze to jest w temperaturze tego co jest na dworze
    > - tego sie chyba nie da oszukac? :)

    No niekoniecznie -- gdy świeci słońce, to robi takie oszustwa, że
    czasem trudno ustać na rozgrzanej w ten sposób powierzchni. To jest
    w końcu prawie kilowat na metr kwadratowy. Problemem w sezonie
    tarasowym prędzej będzie zbyt gorąca, niż zbyt zimna powierzchnia.
    Mówię o znanej mi rzeczywistości -- bo tutaj co i rusz czytam o czymś
    nowym. Na przykład o problemach tych, co w sezonie grzewczym stąpają
    boso po domu i tak samo by chcieli po tarasie. W celach innych, niż
    radosne wybieganie rankiem boso w świeży kopny śnieg, co spadł wśród
    nocnej ciszy. Czyli dla Przeżyć Mocnych.

    Jarek

    --
    Patrz -- na białym śniegu ślady miękkich łap,
    ścieżką przeszedł sen, znikł w lesie.