  • Data: 2020-12-22 15:27:26
    Temat: Re: Taras drewniany czy betonowy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Dec 2020 06:54:52 -0800 (PST), sk napisał(a):

    > przyszedł czas na taras i przyda mi się Wasza opinia.
    > Pan co będzie robić plac chce przy okazji zrobić i pokryć taras jakimiś płytami
    chyba z Polbruku.

    Deska jest fajna, ale po kilku latach nawet zadbany taras z twardego
    egzotyka nosi wyraźne ślady używania.
    Jak robię właśnie (z przerwą na zimę) na gruncie i wykładam betonową
    imitacją kamienia. Jest to na tyle proste, że obywam się bez ekipy (i 10
    tys. zostaje w kieszeni).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl