    From: Igus' <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Trawa w niskich iglakach-jaka chemia??
    Date: Thu, 23 Apr 2009 21:28:20 +0200

    Borato pisze:
    > Witam.
    > Mam kłopot z trawą która poprzerastała mi mnóstwo niskich płożących iglaków
    > i płożących krzewów typu Irga itp.
    > Nie jestem leniwy ale tych krzewów jest po prostu za wielkie mnóstwo :-((
    > Jakiego zabójczego ;-) ale nie dla krzewów środka mogę uzywać
    > bezpiecznie.????
    > Serdeczne dzieki za rade.
    > Borato

    Nie ma takiej chemii.
    Trawa to najgorszy chwast świata, wyrośnie wszędzie. Na trawę najlepszy
    jest Rundap, on zabije każdą roślinę z iglakiem włącznie.

    Rozwiązanie (przykladowe)
    Zebrać darń (czyli trawę) na głębokość ok 10cm, starając się nie
    uszkodzić iglaków. Kupić włókninę, położyć między iglakami, starając się
    maksymalnie szczelnie zakryć wszystko poza iglakami.
    Zasypać korą.

    Można pryskać używając osłonki ale nie daje to gwarancji, że coś nie
    pryśnie na iglaka, a o tym czy prysnęło dowiesz się za kilka dni :o(

    BR
    Igus'