  • Data: 2016-01-29 18:20:51
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2016 o 22:02 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Slowa boga Boga nie podlegaja interpretacji. Nie zabijaj oznacza ze nie
    > wolno zabijac. Jak by pozwolil zabijac zwierzeta to by podyktowal nie
    > zabijaj ludzi albo nie zabijaj, nie dotyczy zwierzat. Wolna wola teraz
    > sie przyda. Jak legenda glosi bog Bog dal ludziom wolna wole. I sami
    > moga decydowac czy beda zabijali zwierzeta zeby jesc kosztem nie
    > przestrzegania nakazu boga Boga. Czlowiek jest tak zrobiony ze moze obyc
    > sie bez bialka zwierzecego. Nie jedzenie miesa przy odpowiedniej diecie
    > wplywa korzystnie na zdrowie czlowieka. Przykazanie nie zabijaj dotyczy
> [...]

    Kogutek, prosta sprawa - jakby bog Bóg chciał aby nie było zabijania - to
    by nie tworzył drapieżników.
    Przecież drapieżnik to też Stworzenie Boże :-)

    Miałeś/masz kota? - to Stworzenie Boże zabija dla samego zabijania.
    Moja kotka ma zawsze michę pełną - a i tak "lubi" trzepnąć jakiegoś
    gołębia czy inną sinogarlicę - niestety nie je ich, ja muszę je sprzątać.

    TG