    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    <n82rrs$d96$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <n8373t$uev$1@dont-email.me> <n8b7ni$34j$1@gioia.aioe.org>
    <b...@g...com>
    <n8bc6u$dsc$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <8...@g...com>
    <b...@g...com>
    <0...@g...com>
    Date: Fri, 29 Jan 2016 18:20:51 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 22:02 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Slowa boga Boga nie podlegaja interpretacji. Nie zabijaj oznacza ze nie
    > wolno zabijac. Jak by pozwolil zabijac zwierzeta to by podyktowal nie
    > zabijaj ludzi albo nie zabijaj, nie dotyczy zwierzat. Wolna wola teraz
    > sie przyda. Jak legenda glosi bog Bog dal ludziom wolna wole. I sami
    > moga decydowac czy beda zabijali zwierzeta zeby jesc kosztem nie
    > przestrzegania nakazu boga Boga. Czlowiek jest tak zrobiony ze moze obyc
    > sie bez bialka zwierzecego. Nie jedzenie miesa przy odpowiedniej diecie
    > wplywa korzystnie na zdrowie czlowieka. Przykazanie nie zabijaj dotyczy
> [...]

    Kogutek, prosta sprawa - jakby bog Bóg chciał aby nie było zabijania - to
    by nie tworzył drapieżników.
    Przecież drapieżnik to też Stworzenie Boże :-)

    Miałeś/masz kota? - to Stworzenie Boże zabija dla samego zabijania.
    Moja kotka ma zawsze michę pełną - a i tak "lubi" trzepnąć jakiegoś
    gołębia czy inną sinogarlicę - niestety nie je ich, ja muszę je sprzątać.

    TG