    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: U Was te? Armagedon?
    From: XL <i...@g...pl>
    Date: 06 Mar 2017 15:36:20 GMT

    abn140 <a...@g...com> wrote:

    > tak to dziala....
    > po zaszyszkowaniu ustawy ucieszylem sie ze moje klony i pare innych -
    > trzymanych na drewno - beda mogly zostac...
    > w piatek czytam ze ma wracac stare czyli jakies zawiadomienia gminy i hoooy
    > wie co jeszcze....
    > no to te malutkie zostaly.
    > te srednie - cosh - czy musze pisac....
    > a teraz rozumowanie /przykladowe/ gosci od wielkich dzialek zlesionych
    > powaznym drzewostanem.
    > otworzylo sie okno mozliwosci wiec gostek se mysli:
    > "no dzialka w centrum jest. ja juz stary, emerytur nie bedzie, moze za
> [...]

    Może w miastach. Tam słusznie wycinają. Zadrzewienia w miastach to zwykle
    sralnia dla okolicznych blokowiskowych piesków. Dlatego owe protesty. U
    nas, na wsi, spokój i cisza. Wycinka tak, gdzieniegdzie, ale tylko
    kosmetyczna, bo ludzie w ogródkach i przed domami za komuny świerków
    nasadzili i teraz wreszcie mogą wyciąć, bo domów zza nich nie widać. A i
    stare powiedzenie ma sens: "Drzewo wyżej dachu - gospodarz do piachu."
    Drzewa blisko domu sadzone w końcu trzeba wycinać i tyle.
    Własnego lasu żaden chłop nie biegnie wyciąć. Las to zabezpieczenie na
    starość albo majątek rodzinny.

    --
    XL