  • Data: 2017-03-06 13:06:18
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 marca 2017 10:06:04 UTC+1 użytkownik m...@y...com
    napisał:
    > Pieprzysz. Polskie posesje zarosły jak niepielęgnowana broda, bo urzedas tylko
    czekał na haracz lub rolę wyroczni. Wreszcie można bez błagania byle urzędasa o
    pozwolenie spokojnie wyciąć drzewo, które się samemu dziesiąt lat temu posadziło.
    > Do tej pory posiadłości zarastały badziewiem, bo się człek bał wystąpić o
    pozwolenie na wycięcie - urzędas tylko czekał na swoje pięć minut władzy, sam nie
    posiadając ani spłachetka, żeby "posiadaczowi ziemskiemu" utrudnić życie odmową, a co
    częściej zgodą pod warunkiem.
    > Teraz nie potrzebuję się narażać - co sama posadziłam, to wytnę. I nikomu nic do
    tego, tak samo jak do tego, gdzie i co sadzę.

    > --
    > XL

    Tak, to ja.
    --