  • Data: 2011-09-14 18:06:25
    Temat: Re: UPS do C.O.
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:j4qpvv$nld$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Cztery godziny przerwy w zasilaniu nie powinno zbytnio obniżyć
    > temperaturę w dobrze zaizolowanym domu. Jako najtańsze rozwiązanie

    Pewnie chodzi o jakiś na paliwo stałe typu węgiel.
    Dopuki nie poszła woda w rynny po zaniku zasilania po świeżym rozpaleniu i
    braku operatora, też tak znajomy myślał.
    Obecnie kilka pieców węglowych + prosty sterownik własnej produkcji
    (załaczanie pompy + zdalny monit temperatury i alarm za wysokiej) i Smarty
    APC u znajomych i w rodzinie.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez