  • Data: 2009-09-13 09:42:52
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kominek jest w projekcie niemal każdego domu jednorodzinnego. Kominki
    > zostały pobłogosławione przy pozwoleniu na budowę w starostwie
    > powiatowym. Poza tym kominek nie jest głównym źródłem ciepła i raczej
    > pełni rolę oprócz dogrzewania od czasu do czasu, ozdobną i
    > reprezentacyjną salonu.

    To akurat nie ma zadnego znaczenia - jesli masz w warunkach ze nie mozesz
    palic paliwami stałymi w celach grzewczych to nie mozesz. I to co sadzisz
    "ze w domysle" bylo - to mozesz sobie akurat sadzic. Jak tam bedziesz juz w
    tej gminie to popros na pismie o wydanie interpretacji - to tka na wszelki
    wypadek jak wkurzony sasiad zglosi ze ty tez palisz paliwami stałymi w
    kominku w celach grzewczych w zimie by dogrzac budynek oszczednie grzany
    gazem. :) Zaoszczedzi ci to nerwow na przyszlosc - napisanie prosby o
    interpretacje nie bedzie kosztowac cie nic - polecam. Sasiad napewno na to
    wpadnie ;)

    Swoja droga park czy rezerwat czy co wy tam macie - zakaz palenia drewnem
    czy inna biomasą w takim miejscu uwazam za idiotyzm. Ekologiczne jak
    cholera.

    Pozdrawiam

    Kane