  • Data: 2017-08-12 11:52:08
    Temat: Re: Upał
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2017 13:35, i...@g...pl pisze:

    > Ja psa wzięłam do domu, gdzie skutecznie schładzam powietrze mokrymi
    prześcieradłami i wentylatorem. Pies leży przed wentylatorem postawionym na podłodze.

    Il (il) tempo e mobile, jak la donna. Zaledwie 24 godziny temu żar
    z nieba i 36 st. w cieniu winogron, dziś nory zachlapane deszczem,
    trawa mokra, więc łapy wycierać trzeba. No i ledwo 18 st. Pani
    premier, jak żyć? Pytają wszystkie moje psy.

    Ale przynajmniej na prądzie można zaoszczędzić. Dla wentylatora.