  • Data: 2015-01-21 16:54:02
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-21 o 15:28, XL pisze:
    > Ludzie wędzili od tysięcy lat i dobrze im to robiło. Jak przestali i
    > wprowadzono maczanie mięsa w chemicznych środkach, to własnie to mu
    > zaszkodziło, bo je małmazje ze sklepu.

    Od tysięcy lat srali też do sraczy ustawionych nieopodal studni,
    wylewali brudy do rynsztoków na ulicy, itd. Jak myślisz, dlaczego dziś
    tak nie jest?

    Ja mam prymitywną wędzarnię, palenisko przykrywam kawałkiem blachy, i
    widzę jak po skończonym wędzeniu dym zostawia na tej tej blasze coś
    czarnego, oleistego, cuchnącego. Jak myślisz co to jest?