    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 12 Oct 2018 07:54:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Uzytkowanie wieczyste przerobione na wlasnosc
    From: s...@g...com

    On Friday, 12 October 2018 08:52:23 UTC-5, abomito wrote:

> [...]
    utrzymac infrastrukture. Masz chodnik? Placisz wiecej, Masz droge odsniezana, placisz
    wiecej. Szkola kosztuje? Masz wydzielona kwote na szkole.
    > No przecież u nas też tak jest!
    > Kierowcy fundują drogi, pieniądze idą za pacjentem, uczniem...

    Nie, nie ida. Akcyza z paliwa nie idzie na drogi, nawet podatek drogowy nie zawsze
    idzie na drogi.

    > A nie!.Po to jest burmistrzem, zeby pieszo latał, jak jaki prosty obywatel

    Burmistrz ma zapierdalac w papierach w ratuszu a nie wozic sie niewiadomo gdzie.
    I ma na to pieniadze z innego funduszu, nie z piieniedzy przeznaczonych na edukacje.

    Trolujesz czy rzeczywiscie nie rozumiesz co bylo napisane?

    i sie wyniesc tam gdzie sie sprawy lepiej zarzadzaja. A u nas mobilnosc jednak
    mniejsza. Ale to juz inny temat.
    > Wbrew pozorom u nas jest podobnie.Wiele firm ma adres w Warszawie i tam płacą
    podatki.Nawet między sąsiednimi gminami się kłócą.

    Piszesz ze jest podobnie i podajesz zly przyklad.
    Gdyby bylo podobnie to te firmy by mialy swoje centrale w jakiejs wolce
    koniecpolskiej a nie w wawie, bo w wolce bylo by taniej. Biurokracja i tak by
    siedziala w wawie ale w papierach jako siedziba glowna byla by wolka.
    A tak nie jest.

    Podobnie jest w przypadku Kowalskich i Malinowskich:
    "Sloiki" w niej pracuja i nawet mieszkaja, wysylaja swoje dzieci do warszawskich
    szkol i przedszkoli ale PIT skladaja w radomiu lodzi czy gdzie tam swoje korzenie
    maja.

    Co zreszta pokazuje ze Polacy sa mobilni tyle ze tylko praktycznie. Formalnie to
    niemobilni sa.