  • Data: 2019-11-10 14:56:09
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Biedronka teraz rozsądnie podchodzi do jakości, nie ma takiego badziewia
    jak lata temu, chociaż opinia się ciągnie. Za 100 zł bym brał. A nie
    wezmę, bo już mam, chyba 12 lat. Kupiłem za jakieś marne grosze tez w
    Makro, nie używam codziennie, ale działa jak należy.
    W Biedrze kupiłem już kilka różnych narzędzi, ale nie elektro, działają.