  • 31. Data: 2022-08-16 10:54:41
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 16 August 2022 at 10:44:02 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    > Do tych sąsiadów przepis który nakazuje utrzymanie chyba minimum szesnastu stopni
    żeby nie grzać kosztem sąsiadów. Części wspólnych też nie grzejesz? Jak to zrobiłeś?
    ściemniasz jak zwykle
    kolega mieszkał w powojennych blokach i nie palili w piecach kaflowych bo było ciepło
    i temperatura 19 C
    \bez własnego ogrzewania

    To co , mieli okna otwierać, aby bylo 11 C

  • 32. Data: 2022-08-16 12:04:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 10:44:02 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Do tych sąsiadów przepis który nakazuje utrzymanie chyba minimum szesnastu stopni

    Nie znam takiego przepisu
    > żeby nie grzać kosztem sąsiadów.
    Czytaj ze zrozumieniem
    >Części wspólnych też nie grzejesz? Jak to zrobiłeś?
    Strych, piwnica, klatka schodowa, pomieszczenie gospodarcze- nie ogrzewane

  • 33. Data: 2022-08-16 12:33:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2022 o 12:04, Kris pisze:

    > Strych, piwnica, klatka schodowa, pomieszczenie gospodarcze- nie ogrzewane

    Co to za rudera?
    I jaki sposób ogrzewania?

  • 34. Data: 2022-08-16 12:48:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 16 August 2022 at 12:33:48 UTC+2, Cavallino wrote:
    > Co to za rudera?
    > I jaki sposób ogrzewania?
    kogut sprzedał mieszkanie i mieszka teraz w kurniku z kurami

  • 35. Data: 2022-08-16 12:51:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 12:33:48 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > Co to za rudera?

    Poniemiecja kamienica.
    Dwie klatki.po 12 mieszkań.

    > I jaki sposób ogrzewania?

    Ogrzewa każdy swoje mieszkanie we własnym zakresie,

  • 36. Data: 2022-08-16 12:57:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2022 o 12:51, Kris pisze:

    > Poniemiecja kamienica.
    > Dwie klatki.po 12 mieszkań.

    No tak.
    W takich zabytkach faktycznie może nie być ogrzewania.

    > Ogrzewa każdy swoje mieszkanie we własnym zakresie,

    A resztę kto?
    Nikt?
    Grzyba tam nie ma na klatkach?
    Podatków od tego się nie płaci, że nie wpływają na miesięczne koszty?

  • 37. Data: 2022-08-16 13:42:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 12:57:42 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    >?

    > A resztę kto?
    Pisałem wyżej. Nieogrzewane
    > Nikt?
    > Grzyba tam nie ma na klatkach?
    Nie ma. Widocznie Niemiec dobrze zaprojektował i wybudował.
    Kilka lat temu z funduszu remontowego.robilusmy remont klatki i malowanie i żaden
    grzyb nie wyłazi
    > Podatków od tego się nie płaci, że nie wpływają na miesięczne koszty?
    Podatek płacę za mieszkanie wg metrażu i grunt pod budynkiem.
    Dokładnej kwoty nie pamiętam ale jest to poniżej 100zl rocznie. Za ten "grunt" coś
    koło 7 zł rocznie.

  • 38. Data: 2022-08-16 13:50:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2022 o 13:42, Kris pisze:

    > Pisałem wyżej. Nieogrzewane

    Prędzej ogrzewane, przez ściany z mieszkań.

    > Nie ma. Widocznie Niemiec dobrze zaprojektował i wybudował.

    Względnie założył że nie będzie stało niegrzane.

    > Kilka lat temu z funduszu remontowego.robilusmy remont klatki i malowanie i żaden
    grzyb nie wyłazi

    A ile mieszkań stoi pustych i nieogrzewanych?

  • 39. Data: 2022-08-16 13:51:32
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > W.
    > No tak.
    > W takich zabytkach faktycznie może nie być ogrzewania.
    Główny atut to zajebista lokalizacja no i co teraz ważne to to że do każdego
    mieszkania wyprowadzone są dwa przewody kominowe i po 2 wentylacyjne.
    Jak faktycznie będzie problem z gazem/pradem to ci co polikwidowali piece kaflowe
    jakąś kozę kupia czy inny kominek i palić będą jak rząd proponuje chrustem.

  • 40. Data: 2022-08-16 13:59:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 13:50:08 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    .
    > A ile mieszkań stoi pustych i nieogrzewanych?
    Żadne. Jak właściciel nie mieszka ( na przykład ja) to ma najemców.
    To można castingi na najem mieszkania robić jak w Warszawie.
    Szkoda tylko (z punktu widzenia właściciela) że ceny inne jak w Warszawie.
    Czy chociażby nieodległym Trójmiastem
    U nas można mieszkanie wynająć za półtora tysiąca plus opłaty.
    80 km dalej w Gdańsku za półtora tysiaca to wynajmiesz 5m2 pokój z wspólną kuchnią i
    wspólną łazienką.
    Wspólna dla mieszkańców dwóch/trzech innych pokoi w tym mieszkaniu.