  • 31. Data: 2023-08-08 14:36:34
    Temat: Re: Wąż do udrażniania rur
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 12:13, Cavallino pisze:
> [...]
    a-kanalizacji-do-karcher-5855454620

    > I sam zobacz - ten już jest skręcany.
    > A nie to co to lidlowe badziewie.
    >
    > I taki mogę kupić, nawet krótki.
    > 20 m jest w podobnej cenie jak ten z lidla i do tego z gratisową
    > wysyłką smart, bez potrzeby kupowania zbędnych narzędzi.
    >
    > Użyję ze swoją przedłużką i po sprawie....
    >
    > To chyba będzie najlepsza opcja.

    Niestety - przezornie zapytałem sprzedawcę na allegro i zawyrokował, że
    w ten sposób nic nie zdziałam.

    Za słaba myjka.

    Jego zdaniem na 5m to może by stykła, ale na 20 na pewno nie.

    Czyli oprócz zakupu węża, musiałbym jeszcze wypożyczyć myjkę, ze 200 bar
    przynajmniej.

    Robi się drogo.

    BTW: Ile kosztuje usługa wuko?

  • 32. Data: 2023-08-08 15:18:20
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 8 sierpnia 2023 o 12:37:21 UTC+2 heby napisał(a):
    > Zaleje. Ilośc wody z myjki nie jest jakoś super duża, ale skoro jest
    > zatkany, to nigdzie nie spłynie.

    U mnie goście od kanalizacji przepychali rurę do szamba (kilkanaście metrów
    oczywiście zakopanej)
    Taką większą "myjką", na ciężarówce, ale idea jest taka, że wkłada się wąż od strony
    odpływu, wtedy niczego się nie zaleje, więc wkładali z szamba, co wypłukało, to samo
    wpływało w szambo...

  • 33. Data: 2023-08-10 14:22:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.08.2023 12:45, Cavallino wrote:
    > To wiem, ale liczyłem, że uda się nowy nabytek wykorzystać w przyszłości
    > więcej niż 1 raz.....

    Też nie lubię jednorazowych wydatków, ale są sprawy których wystąpienie
    powinno być wyjątkiem a nie normą ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2023-08-10 14:31:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Też nie lubię jednorazowych wydatków, ale są sprawy których wystąpienie
    > powinno być wyjątkiem a nie normą ;-)

    I dlatego jednak wynajmę myjkę, ze stosowną końcówką do udrażniania rur.
    Będzie mocniejsza, więc mam nadzieję że lepiej spełni swoje zadanie.

    Przy okazji, ma ina również przystawkę do kostki, to się i podjazd umyje.

    Cena zbliżona do kosztu samego nowego węża, ale niższa niż cena nowej
    myjki i przystawki do czyszczenia kostki (100 zł za 24h lub 15 za weekend).