    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Date: Tue, 29 Mar 2016 23:52:14 +0200
    <56f5aad6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <56f5d155$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <56f65da0$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd71sh$dm6$1@node1.news.atman.pl>
    <56f77801$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndde9f$lp4$2@node1.news.atman.pl>
    <56fa65ef$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <nddu1v$8lb$1@node1.news.atman.pl>
    <56fae030$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-03-29 o 22:06, Uzytkownik pisze:

    > Jakoś dziwnie zauważasz jak krytykuję Katolików, ale nie dostrzegasz, że
    > także krytykowałem fanatycznych antykatolików.

    > Czego tu nie rozumiesz, że księża starszą homoseksualizmem, a zwolennicy
    > KK to podłapują i powtarzają dalej?
    > Nie rozumiesz też, że wielu księży prowadzi politykę, nierzadko
    > opowiadając bzdury, aby ukierunkować wiernych?

    Wszystko rozumiem. Mniejsza o mnie. Wytlumacz to zonie skrzywionej
    paranojami gloszonymi przez czarnych. Ona jest inna? Niemozliwe. Jest
    katoliczka. A moze, moze..

    > Zapomniałeś dodać, ze ten fragment to nie moja wypowiedź.

    Nic nie zapomnialem. Oryginal jest wyzej. Bez cytowania Budynia Twoja
    odpowiedz o dzieciach katolikow nie mialaby sensu.

    > Czy dzieci zaczynają chodzić do kościoła same, czy też rodzice na siłę
    > dzieciom wpajają, nierzadko grożąc paskiem lub straszą piekłem, że mają
    > klepać paciorki, chodzić do kościoła i
    > na lekcje religii? Czy dzieci idą do chrztu świadome tego sakramantu?
    > Bardzo często te dorosłe dzieci chodzą do kościoła, bo odczuwają strach.

    Czy u Ciebie tak jest?

    > Fanatyzm to nie tylko podkładanie bomb.

    Ale z grubsza tylko to jest wazne i niebezpieczne. No chyba, ze boisz
    sie staruszki z parasolka.

    Pozdro.. TK