  • Data: 2016-03-30 08:53:14
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynika ze palenie na stosie bylo zawsze na zyczenie palonych. Jakis czas temu
    stwierdzilem ze jesli teraz kosciol mial by takie same prawa jak w okresie palenia na
    stosach to w kazdej miejscowosci bylby dyzurny stos. I nie bylby to gadzet a stos
    uzytkowy ktory by bardzo czesto podpalany zeby kogos nawrocic i zupelnie przez
    przypadek przejac jego kase. W imie boga Boga oczywiscie i ku jego chwale.

    I pełnemu zadowoleniu spalanego :)
    Myślę, że Budyń chętnie zostałby pierwszym podpalaczem stosu ;)