  • Data: 2015-08-27 09:25:28
    Temat: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 20:09:14 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > Macie może jakieś fajne projekty wędzarni?
    >
    > Zapodam pierwszy:
    > http://zapodaj.net/abb923937c535.jpg.html

    Mam wrazenie, ze wlasnie w takich wedzarnikach wedzone sa wedliny dostepne
    w supermarketach ;)

    Ja bede budowal mniej wiecej wedlug tego projektu:

    http://wedlinydomowe.pl/budowa-wedzarni-i-wedzenie/b
    udowa-wedzarni/1683-budowa-grillo-wedzarni-mamuta-z-
    objasnieniami

    Tylko cegly kanciate, okap +komin i drzwi z nierdzewki, taki troche bardziej
    w nowoczesnym stylu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.