  • 1. Data: 2012-05-18 10:32:29
    Temat: Wełna z marketów
    Od: hk <h...@k...pl>

    Czy są jakieś przeciwwskazania co do zakupu wełny na poddasze w
    marketach typu Castorama czy Leroy? Ceny na ogół niższe niż w
    hurtowniach budowlanych, pod chmurką trzymają towar jedne i drugie...
    Czy hipermarkety mogą mieć towar "fabrycznie wybrakowany" czy też po
    prostu wykonawcy ciągną inwestora tam, gdzie mogą dostać drobne "dowody
    wdzięczności" za narajenie klienta?

  • 2. Data: 2012-05-18 10:43:20
    Temat: Re: Wełna z marketów
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 maja 2012 10:32:29 UTC+2 użytkownik hk napisał:
> [...]
    > Czy hipermarkety mogą mieć towar "fabrycznie wybrakowany" czy też po
    > prostu wykonawcy ciągną inwestora tam, gdzie mogą dostać drobne "dowody

    Nie wiem jak teraz ale ze 3 lata temu jak ja robiłem ocieplenie to na wełnę można
    buyło dostac prawie 50% opustu w stosunku do cen katalogowych.
    Kuupuj tam gdzie taniej ale dobra wełne. Zresztą spisz ceny marketowe i idz do
    lokalnej hurtowni, pogadaj powinienes dostac podobna cene.
    Wykonawcami się nie sugeruj, im nie zalezy abys kupił tanio więc zawiozą Ciebie tam
    gdzie dostana "działkę" za przyprowadzenie klienta.
    Nie kupuj najtańszych marketowych marek, kupuj sprawdzone produkty, tu na grupie
    padałyu nazwy. Dobre ceny ma Ursa

  • 3. Data: 2012-05-18 11:16:00
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Nie wiem jak teraz ale ze 3 lata temu jak ja robiłem ocieplenie to na
    > wełnę można buyło dostac prawie 50% opustu w stosunku do cen katalogowych.

    3 lata temu, no może 4, to były zapisy na wełnę z odbiorem za pół roku, bez
    gwarancji ceny...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2012-05-18 11:22:54
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 3 lata temu, no może 4, to były zapisy na wełnę z odbiorem za pół roku,
    bez
    > gwarancji ceny...:-)
    >
    > pozdrawiam

    Potwierdzam, na porotherme tez :)
    do czech jeździłem z siostrą :)

  • 5. Data: 2012-05-18 11:23:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 maja 2012 11:16:00 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:

    > 3 lata temu, no mo�e 4, to by�y zapisy na we�n� z odbiorem za p� roku,
    bez
    > gwarancji ceny...:-)
    Eeee
    Wiosna 2008 roku- wełna dostepna u nas bez problemów.

  • 6. Data: 2012-05-18 12:20:46
    Od: RTJ <r...@g...com>

    > 3 lata temu, no moze 4, to byly zapisy na welne z odbiorem za pol roku, bez
    > gwarancji ceny...:-)

    eee tam - patrze w notatki i co widze:
    listopad 2009 - kupilem Isover Supermata z upustem 50% w PSB

    Pozdrawiam
    Romek

  • 7. Data: 2012-05-18 13:26:10
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 18 Maj, 10:43, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Nie wiem jak teraz ale ze 3 lata temu jak ja robiłem ocieplenie to na wełnę można
    buyło dostac prawie 50% opustu w stosunku do cen katalogowych.

    50? ja bez kozery powiem 70 - jakieś takie były te rabaty. Z tego co
    pamiętam, to w przypadku wełny, przynajmniej isovera, goście wycinali
    chyba kody kreskowe czy etykietki, więc miejsce zakupu miało mniejsze
    znaczenie.

    Jeśli kupujesz lepszą wełnę, to wg mnie marne szanse na dobrą cenę w
    marketach.

    mucher

  • 8. Data: 2012-05-22 21:14:09
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogą mieć towar "fabrycznie wybrakowany" czy też po prostu wykonawcy
    > ciągną inwestora tam, gdzie mogą dostać drobne "dowody wdzięczności" za

    kup rockwoola
    cena orientacyjnie 10 pln/m2 grubosci 10 cm
    i nie laduj sie w szklane i skalnopodobne badziewia
    ciut sie na tym znam

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 9. Data: 2012-05-25 09:25:19
    Od: Adam Małecki <a...@g...com>

    On 18 Maj, 10:32, hk <h...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Czy hipermarkety mogą mieć towar "fabrycznie wybrakowany" czy też po
    > prostu wykonawcy ciągną inwestora tam, gdzie mogą dostać drobne "dowody

    ja w castoramie kupowałem jakąś grubszą wełnę w promocyjnej cenie.. i
    lepiej kupić takim miejscu, bo jak ci braknie nawet kawałek to masz
    pewność ze dokupisz, a jak kupisz lichego producenta, albo w jakiejś
    dziwnej hurtowni co ma resztki to będziesz sztukował niewiadomo z
    czego.

  • 10. Data: 2012-05-25 09:32:17
    Od: Adam Małecki <a...@g...com>